pepa
11. června 2017 • 17:19

Ti už toho slibovali, vybírali nehorázné peníze za sliby a "skutek utek"!!! Nevěřím a nedoporučuji!

Petr L
9. března 2017 • 20:07

Skylink jsou pěkný šmejdi. Rychle se vracím k anténě třebaže mám ten jejich přístroj. Nechcete ho někdo i s kartou. Prodám za 300Kč i se satelitem.

Mirek
8. března 2016 • 21:22

Počátkem lednu 2014 jsem zaplatil servisní poplatek na rok dopředu. Ten který jsem měl mi platil do 31.3. 2014, byl mi započítán za nákup karty za 2000 Kč, ale já jsem si řekl, ať na to nezapomenu .... Asi týden poté mi zavolali ze Skylinku, jestli nechci zvýhodněný balíček zlevněný z nějakých 1500 Kč na 900 Kč a že v ceně je servisní poplatek. Zároveň mne upozornila, že celý rozhovor se nahrává pro "zkvalitnění služeb". Já odpověděl, že ne, neboť jsem již zaplatil dopředu servisní poplatek. Milá paní mi nabídla, že mi poplatek odsunou o rok a budu ho moct potom využít a potvrdila mi platnost do 31.3. 2016. Souhlasil jsem a chtěl jsem, ať mi to pošlou na e-mail. To paní odmítla, se slovy. že toto nedělají, že se jedná jen o telefonní nabídku. Zaplatil jsem, podíval jsem se na svůj účet u Skylinku a nestačil jsem se divit. Platbu mi odložili, ale jen s platnosti k datu 23 ledna 2016. Napsal jsem na Skylink nesouhlas s takovýmto jednáním a domáhal se nápravy dle dohody a ať si přehrají tedy ten záznam, když se tím oháněli. Nejprve mi mou stížnost zamítli, poté přiznali, že mám pravdu, aby to vzápětí popřeli a zamítli. 23.1. 2016 u mne podvodníci ze Skylinku skončili.Dobrý den,
omlouváme se za vzniklou nepříjemnost . Původní kartu jste měnil 31.3.2012 po té jste byl osvobozen od platby servisního poplatku na 2 roky tedy do 31.3.2014. 2.1.2014 jste uhradil servisní poplatek 348,- Kč a tedy se prodloužil k 31.3.2015 , poté však byla ještě jedna platba a to na balíček Mini 998,- Kč i se servisním poplatek a tedy by účinnost měla být do 31.3.2016.
Máte pravdu že o dva měsíce se Vám servisní poplatek zkrátil . Tento problém jsem již předala na technické oddělení k dořešení.Ještě jednou se Vám velmi omlouváme za tuto technickou chybu . Doufám že v brzké době již aktivaci servisního poplatku budete mít na kartě v pořádku do 31.3.2016.Děkuji za Vaši trpělivost .S pozdravem
Pavla Veselá
Zákaznický servis SkylinkDobrý den,
servisní poplatek nelze prodloužit, protože jste tento poplatek měl tzv. zdarma - osvobozením na určitou dobu. Při zaplacení nějakého z programových balíčků se tento poplatek neprodlužuje tak, jako v případě že servisní poplatek byl hrazen zákazníkem.
Děkujeme že využíváte naše služby.S pozdravemIvo Jindrich
Zákaznický servis Skylink

Alexandr Bray
12. března 2016 • 16:08 • externí redaktor AVmania.cz

Dobrý den, podobné chování by se nelíbilo ani mně. Společnost nabízela jasné podmínky s logickým posunem servisního poplatku. Navíc Vám toto bylo potvrzeno. Nevím, zda někde bylo uvedeno, že při úhradě karty jsou ty dva roky osvobození od poplatku neprodloužitelné. To byste musel zjistit v podmínkách. Minimálně pro spokojenost zákazníka by měl Skylink vyjít vstříc a dva měsíce přidat. Jde o jakýsi princip chování a vstřícnost. Anebo v druhé reakci měl pan Ivo Jindřich uvést přesné podmínky a citovat, kde bylo uvedeno, že se servisní poplatek neprodlužuje.

Mirek
12. března 2016 • 21:55

Podmínky při koupě karty byly ještě "zaplať 2000 Kč a máš to navždy". Potom vymysleli teprve servisní poplatek a podle toho, jak dlouho před tímto výmyslem člověk koupil karty, tolik dostal měsíců "jako odškodné", než musel začít platit servisní poplatek.
I kdyby měl pán Ivo Jindřich stokrát pravdu, že se servisní poplatek neprodlužuje, tak mi to slíbili a já teprve na základě tohoto slibu koupil balíček. Pokud to oni berou jako závaznou nabídku, tak si myslím, že je pro ně závazné i to, co během nabídky slíbí, aby zákazník nabídku přijal. V opačném případě jsou naprosto stejní šmejdi, jako prodejci zvaní "šmejdi", kteří podvádějí seniory.

Ježidědek
16. března 2016 • 21:33

Také existuje ČOI ne bo ta nějaká organizace přes telekomunikace.

Mirek
17. března 2016 • 17:14

ČOI toto neřeší. Někam na České telekomunikace jsem to posílal. Bez odezvy. Opravdu se mi potom nechtělo tomu věnovat více času.

Filip
8. března 2016 • 10:30

Ať si tam nabízí klidně Hustler TV ale poplatky ať nezvyšují. Naši a prarodiče (celkem tři karty) mají předplaceno na dva roky ovšem po letošním zdražování už pak nebudou prodlužovat a satelit zruší. A co tak koukám tak je takových lidí v mém okolí více. Skylink zapláče nad výdělkem no

tomasdcz
6. března 2016 • 15:13

SERPO je vazne brutalni vzhledem k tomu ze to melo bejt free, hodne bych to zvazoval jestli vubec nejekej satelit...vsechny filmy jsou na YT

Jjezevec
5. března 2016 • 10:08

"BONUS"?Některé dary jsou i zadarmo drahé!Děkuji ti Skylinku - náš vypečený "Šmejde"

marek
4. března 2016 • 21:39

Ano, ale ne pro všechny. Mě sport nezajímá.

carlyi
4. března 2016 • 8:17

chtějí nalákat více klientů na předplacené balíčky s tímto obsahem,už mu teče do bot po zdražení SEPA.na konci roku to bude stovka.

carlyi
4. března 2016 • 8:19
VeiroNn AhatraXx
4. března 2016 • 14:21

Opět špatně, SERPO je tzv. iniciálová zkratka, která se v psaném projevu neskloňuje. IKEA budiž příkladem.. Howgh

thegrid
8. března 2016 • 14:36

Aha, takže se říká: (1) Jedu do IKEA, nebo (2) Jedu do IKEY ?
Možná, že češtinsky správně je první, ale ještě jsem to neslyšel. Ale hlavně, že máme pravidla.

kolemjdoucí
15. března 2016 • 13:14

SerPo je od odvozenina od slov "ser poplatky"

Určitě si přečtěte

Články odjinud