Asi mi něco uniká, ale k čemu budu potřebovat podporu výrobce? Mám Symfonisk Bookshelf nastavený do stereo. Jiný systém nepotřebuju. Připojený to mám do wifi, ale klidně můžu použít ethernet kabel. Hraje to přes AirPlay. K čemu potřebuju jakoukoliv další podporu výrobce?PS: No i kdyby to v budoucnu nějak dohrálo, AirPlay za tu cenu podle mě nebylo co řešit.
Stačí nepatrná změna v protokolu AirPlay například a bez podpory výrobce, který ji aktualizací implementuje končíš. Spousta lidí používá defaultní aplikace, kde jsou integrovány služby jako třeba Spotify, Tidal a tam končíš bez podpory během pár měsíců. Stačí takto?
Reproduktory, které bez podpory výrobce přestane být možné používat. Už chybí jen měsíční předplatné - reproduktory jako služba do každé domácnosti 😀Asi jsou fajn, dokud fungují, ale tohle se mi doufám nikdy doma nevyskytne. Zaručit to nelze, rodina má různé nápady, děti někde uvidí nějakou reklamu a trojský kůň je doma než se člověk naděje.Sonos tu spolupráci s IKEA možná vyhodnotili jako přespříliš asymetrickou. Vím z poměrně spolehlivého zdroje o jednom známém kvalitním výrobci komponent, který jim dodával, ale neoznačené výrobky, aby si tou speciálně na jejich požadavky "optimalizovanou" řadou nekazil jméno.
Jak jste došel k závěru "Reproduktory, které bez podpory výrobce přestane být možné používat." Kdyby o tom článek nehovořil, tak je to 50/50, ale je v něm napsáno, že se Sonos podpory nevzdává.
No, ze to zkusí.
Ale vždyť to se vůbec nevylučuje? To tvrzení platí i o reproduktorech přímo od Sonos. Taky si odmítám kupovat něco závislého na cloudu výrobce, těch precedentů kdy byla ukončena podpora pořád funkčního kvalitního hardware jen proto, že výrobce ukončil online podporu je dost.
Škoda, mám doma tri. Na rádio v kuchyni a pesničky pre deti v detských izbách to úplne stačí, pohodlne sa ovládajú, len ten dizajn je taký nijaký, originál Sonos One je oveľa krajší (a stojí dvojnásobok). Jedinú obavu mám práve v tej podpore do budúcna. Sonos skrachuje a sú z toho ťažítka. Keby to malo aspoň bluetooth alebo jack na pripojenie externého zdroja. Byť odkázaný na jednu aplikáciu s neistou budúcnosťou je asi jediný dôvod, prečo nechcem investovať do originál Sonos riešenia viac, ako Ikea cenu.
A proto kupuji zasadne vyrobky s max konektovitou.Viz Naim Muso, iFi Aurora apod.
To jste ale cenově úplně někde jinde, takže nevím, jestli to nemělo být ve smyslu "koukejte, já na to mám". Dnes na to ovšem má kde kdo, je jen otázkou, jestli to do toho chce člověk investovat, když u poslechu dělá kde co, že?
Tak to je velka skoda. Osobne mam po baraku kompletni pokryti reproduktory Symfonisk a je to super. Doufam, ze to nejak casem neodriznou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.