stormje  |  12. 01. 2021 16:29

Někde psali, že VRR a ALLM bude zase přidaný během budoucích updatů.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
avatar
šéfredaktor AVmania.cz | 13. 01. 2021 09:24

Ano, v tiskovce píšou, že funkce budou dostupné po aktualizaci firmwaru. Nicméně - modely nejsou nyní vůbec v obchodech a bude tomu až za pár měsíců. Domnívám se, že to už bude s firmwarem, který to bude umět. Jestli chcete, tak malý pohled do zákulisí: Často tohle v tiskovách a při uvedení bývá kvůli tomu, že daná funkce ještě není zcela doladěná, aby šťouralové nechtěli ukázat funkční demo. Obecně pár měsíců před skutečným uvedením na trh mohou být k dispozici tzv. předsériové kusy notebooků, televizorů, sluchátek a dalších produktů. Ty se objevují a dostanou se nám občas do ruk, bývají tam nějaká omezení, ne vždy vše funguje, slouží pro tzv. první pohledy, pro nás jsou užitečné i kvůli zkušenosti s novinkami, které se na trh teprve mají dostat. Někdy se stane, že se nějaký aktivní výtečník do předsériového produktu pokusí nahrát finální firmware ze sériového produktu a vyrobí z toho mrtvolu - vzhledem k tomu, že ty produkty bývají i HW odlišné.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Učitel  |  13. 01. 2021 10:41

Tolik gramatických chyb a překlepů jsem už dlouho neviděl. javascript:WebForm_DoPostBackWithOptions(new WebForm_PostBackOptions("ctl03$2397_1029$ctl00$btnSave", "", true, "", "", false, true))

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Matej  |  13. 01. 2021 15:58

Televize maji hezke, ale bohuzel s koupi spokojen nejsem. Na to jakou maji cenovku, jim nefunguje nekolik zakladnich veci. Napr Airplay sice propaguji, ale nefunguje v evrope, obecne zrcadleni obrazovky z mobilu android/ios v drtive vetsine pripadu nefunguje taky. Dokonce jsem mel i problem, kdyz jsem TV pripojil k routeru kabelem namisto wifi. Kazdych par hodin to seklo router a musel se restartovat. A posledni vec, ktera uz byla opravena (podle release notes) je, ze pokud se lisi cas nastaveny na TV a cas routeru (i treba o minutu) tak se televize nepripoji k internetu. Pro mne zklamani od takove znacky, obraz je pekny, ale obrazovky byly z LG pokud jsem pochopil. A jelikoz neni nikde chut k naprave chyb, tak priste uz do sony nepujdu.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
tomas  |  13. 01. 2021 16:11

Tohle je pomerne podstatne, zvazoval jsme Sony a desi me to, jinde jsem nic podobneho necetl.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Matej  |  13. 01. 2021 16:18

Jsem z toho docela zoufaly, date 60k za televizi a pak smutne vyhlizite update firmwaru, ktery neprichazi. A neda se dohledat jak to opravit, pouze na nejakych ceskych strankach jsem nasel recenze 4k Sony televizi a tam pisou, ze jim to nefungovalo taky.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Matej  |  13. 01. 2021 16:22

Jen abych nedelal plany poplach, mam Sony KD-55AG8 pokud je to v novejsich typech opraveno/pouzivaji jiny OS, tak dobra, ale je z roku 2019, tak nerozumim, proc to nemuze byt opraveno i v mem typu. Takze otazka co za chyby jsou v tom letosnim a jestli je vule opravovat zasadni veci i treba dalsi rok.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Mirek  |  13. 01. 2021 18:56

Mám tv SONY KD-65AF9 a vše, s čím tady máte problémy, mi funguje bezproblémově. jediné, co mi vadí, že podpora HDR10 není, filmy přehraje, ale asi ne úplně nejlépe, nejde to posoudit. Po dotazu u Sony, kdy podpora bude, mi odpověděli, že až to bude odladěno pro tv Sony. Ladí to již rok a půl.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Zasílat názory