Mi
31. prosince 2017 • 5:38

Autor recenze byl asi na jiném filmu, nebo možná dostal hodně dobře zaplaceno. Pokud bych na SW8 šel na základě této recenze, cítil bych se podveden. Tento film rozhodně nelze doporučit žádnému fandovi SW, možná tak někomu kdo neviděl žádný z dílů 1-6. Na horším filmu jsem v kině ještě nebyl. Mělo by se tu zavést vracení vstupného!!!

Lool
31. prosince 2017 • 12:05

Taky se nemuzu ubranit dojmu, ze je tohle zaplacene (i kdyz komu by to za to stalo uplacet takovy brak). Kdyz po vetach typu "nepresahne raz space opery pro detske publikum, sebevědomý blockbuster" a to vse v kontextu toho, ze se jedna o svet Star wars dostane hodnoceni 8/10, potom tu asi nebude neco v poradku. Mimochodem, pane Cechu, mate pomerne zajimavy zpusob psani recenzi, tedy pro lidi, kteri uz dane filmy videli. Pokud tomu tak neni, zkuste si nastudovat, jak by se takove recenze mely psat.

Jiří
2. září 2018 • 10:42

Nevíte kde bych koupil star wars hodinky? viděl jsem je v tramvaji, měl je jeden pán, ale já je nikde nenašel.

Robert
4. září 2018 • 12:17

Myslíte něco takového? https://www.manilla-hodinky.cz/limited-edition/invicta-s... ... viděl jsem je v obchoďáku, podívejte se po hodinkách Invicta.

Jiří
5. září 2018 • 12:01

Tak to je super a do jakého obchoďáku přesně bych měl zajít?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Robert
10. září 2018 • 15:21

Do větších nákupních center, v podstatě v každém nákupním centru prodávají hodinky.

Lool
31. prosince 2017 • 1:37

Zacalo to velmi slibne a postupne se to sesypalo jako domecek z karet. Porad je to jen zdimani puvodni sagy s mizernym scenarem a bez kapky inovace - tedy krom megakanonu na sto zpusobu.

Ron07
18. prosince 2017 • 10:16

Mám z toho úplně stejný pocit jako No. Absolutně perfektně vystihl vše co mi na VIII vadilo. Rádoby vtipné momenty, ktere svou jednoduchostí cílí na publikum max do 10 let. Nelibí se mi ani snaha z křehkých dívek dělat drsně neohrožené hrdinky (nevěřím tomu). General 1. řádu jako neschopný idiot a fackovací panák (vůbec to nedává smysl). A vůbec nejvíc mi vadilo způsob jak byla zničena hlavní loď se Snokem. Opravdu by takto šla zničit loď? Skokem do hyperprostoru? Pokuď ano, proč se tedy už neobětovala některá ze zásobovacích lodí, kterým poté stejně došlo palivo a byly sestřeleny.
No prostě pro mě obrovské zklamání, kdy je jasně vidět, že film cílí na širokou diváckou základnu a na charaktery, uveritelnost a smysluplnost se tady nehraje. Bohužel

No
18. prosince 2017 • 9:07

Nevím, jestli se autor článku koukal na stejný film, ale pro mě jakožto řekl bych skalního fanouška této ságy od dětství to přišlo jako, a omlouvám se všem, kterým se film líbil, komiksový brak, rozpohybovaný na filmovém plátně.. místy jsem skutečně seděl s čelistí spadlou až na zem v němém úžasu ..ale spíš z toho, jestli si režisér a scénárista v jedné osobě Johnson tak trochu nedělá srandu - např. Leia vycucnutá do vakua, prakticky už zmrzlá na kos vztáhne ruku jako superman a vletí zpátky do lodě a jestě si stačí zaklepat na dveře, nebo "dojemná" scéna hned na začátku setkání Luka s Rey, kdy mu předá meč - mohl by udělat cokoliv na důkaz, že už ho v životě nechce držet v ruce, třeba ho pustit a nechat teatrálně dopadnout na zem. A on se místo toho zamračí, jako by nic a hodí ho za hlavu. A je toho víc - scéna Chewie a pečenej pseudotučnák, scéna Finn a Rose, když se pokusí zdrhnout z lodi modulem, trochu dost přetažená scéna na planetě v kasínu ala 5.element, přítulní plyšový pseudokoně, nebo otázka, k čemu tam vlastně byl takový ten scrvklý Karel Gott, který vyhrál po 150-té Slavíka, v podobě Snoka. který hned při první konfrontaci s Rey zařve..??? No, je to bohužel tak, ač SW byla vždy pohádka, tak přeci jen pohádka pro dospělé, tento díl už je jen pohádka, a hlavně pro děti a teenagery, čemuž odpovídá skladba a charaktery nových postav, chovajících se hrdinně, ale nezodpovědně, a vybíjení postupně těch starých (hned v VII Hana Sola, teď Luka, málem i Leii, a všimli jste si, že potichu hned na začátku zabili admirála Ackbara, jednoho z hrdinů z Ep VI?), čímž se z toho stává je další teen film ve stylu Hunger Games..Moje hodnocení dílu na stupni od 1 do 10, kde deset je nejlepší, by bylo tak 3.. a to za Lukovo splynutí se sílou, které aspoň trochu zavánělo pravými SW. Nakonec ale chápu, že hromada všelijakých zvířatek, které se ve filmu objevili, se bude moc dobře prodávat jako plyšáci k vánocům:)

Miki
17. prosince 2017 • 21:54

Film dobrý ale přišlo mi to až na pár scén nějaké rozmazané. Kino slibovalo 4K a mě to přišlo horší jak jiný 2K film. Bylo to v Premiere Cinemas Hostivař, sál 2.. nemá někdo podobnou zkušenost?

.
28. prosince 2017 • 22:42

Byl jsem dnes v kině na SW a musím s Vámi souhlasit, že obraz byl neostrý. Co se týče děje, bylo pro režiséra jasné zadaní, z bílého hrdiny udělej slabocha a natoč multikulti nesmysl, kde bubáci s rákosníky budou opět zachraňovat svět a bílí jim budou dělat křoví. Už chápu, proč Lukas tak dlouho vzdoroval prodeji práv ke SW, protože věděl, kam to půjde.

Někdo
17. prosince 2017 • 21:43

Většinu dílů jsem viděl, no víc jak mockrát. Ale tento poslední si myslím, že je naprosto nejlepší ze všech doposud natočených. V kině 2x a ještě jednou to určitě snese..

Zbyněk
17. prosince 2017 • 9:24

Pokud někdo neviděl epizody IV-VI tak se mu snad může epizoda VIII(?!) i líbit. Já bohužel viděl jenom jakýsi seriál slepený do "epizody VIII", kterou částečně zachránily staré postavy - Luke (Leia). Bojové scény (hlavně ty s Falconem, stíhačkami...) jsou nejslabší z celé ságy - tak nějak pro efekt, rychle ukončené, jen abychom se mohlo rychle pokračovat dál a nakonec vlastně i bez významu pro samotný vývoj filmu. Vtipné scény jsou také takové hloupější. A kdo byl vlastně Snoke? Vše korunováno Leiou supermanem.Při sledování filmu to vlastně nebylo tak hrozné, ale po opuštění kina jsem zjistil, že jsem neviděl Star Wars film, v tom mě při sledování udržovala pouze hudba, postavy a částečně kamera. Osobně nechci další Avengers, Supermana, Batmana... Na epizodu "VIII" jsem se těšil, ale na další už opravdu ne. Co ale za dva roky, stejně ze zvědavosti, jestli třeba...

Lool
17. prosince 2017 • 10:08

Videl jste Rogue one? Pokud ne, rozhodne doporucuji, pro me asi nejlepsi dil po stare triologii.

Zbyněk
17. prosince 2017 • 11:02

Rogue one jsem viděl, právě díky tomu jsem se po epizodě VII těšil na VIIIku.
Teď víme, ale částečně už jsme věděli ze VII. epizody, že Jediem nebo Sithem se může bez pomoci stát kdokoli a tak nějak bez námahy. Hlavně že se všechny postavy musí poučit ze svých chyb :/ . Ale co, vydělávat to bude.

Lojzík
31. prosince 2017 • 18:07

Souhlasím, Rogue one je super. Aby jste se tou svou touhou po moci nezadusil :-D Vader je prostě nej záporák.