David Petrla (Oslík)
30. června 2013 • 14:15

Jak jsou tady popisováni ti zombíci, připomínají zombíky z filmu 28 Days Later:http://www.imdb.com/title/tt0289043/... Žádní mysteriózní nemrtví a obtížně usmrtitelní, jakýsi druh upírů, jak jsou zombie podávány v klasickém hororu, ale spíše jako lidé posedlí vzteklinou - zuřiví, útočící, kousající, vraždící. Ale normálně živí a smrtelní.Jinak 28 Days Later byl možná dost podobný film, jen neměl tu globální škálu, ale zaměřoval se na jednu epizodu podobné apokalypsy. (Má i pokračování 28 Weeks Later.)

Šákul Ředkvička (pota)
30. června 2013 • 11:42

,Můj krátký názor - obrovský, ale neskutečně nevyužitý potenciál. Čekal jsem, že když už na to mají xset mil, že uvidí scény na města měnící se v zombie towns a ono prd. Tešil jsem se na prolomení Jeruzalému, ale ono to bylo tak rychlé, že si to ani nepamatuji. A taky mě dostalo - letí si tak dva chlápci v letadle a pod nimi najednou nukleární výbuch...ale ne, že by se aspoň jeden z nich zeptal vo co go? Jen si prostě letí dál.

gekko
1. července 2013 • 12:15

No, sice leti dal, ale co maj jako delat? Pitt resi , ze mu to prerusilo hovor s manzelkou a pilot je rad, ze nespadla elektronika. Logicky je to v pohode. Kdo by se letel kouknout??? Dobrovolne se nechat ozarit? Hmmm, to asi ne. A pokud to melo mit nejaky vyznam tak je to dle meho taky v poradku. Vzdaleny nuklearni vybuch me nechal vice neklidnym nez nejaky trikovy armagedon.

Šákul Ředkvička (pota)
1. července 2013 • 22:17

Já jako osoba velice zvědavá bych alespoň čekal něco jako "Kde to jsme?" "Nad Ukrajinou" "Že by použili nukleární zbraně?". Prostě mi dát nějako informaci o tom, proč tam ten výbuch vůbec byl. Doufám, že opravdu budou další díly a že tam celkově ten světový dopad.

gekko
3. července 2013 • 12:56

Tak to mas, pravdu. A prave diky zvedavosti nad temito malickostmi nas urcite oblazej druhym dilem.
Nic proti, pokud dotahnou neco az do konce. Bud totalni destrukci spolecnosti, nebo mraz behajici po zadech. Ted to bohuzel byla jen, obcasna lekacka s Pittem v hlavni roli.

maca
30. června 2013 • 8:30

tvl sory ale píšeš hovna..

vít bárta
29. června 2013 • 22:40
vít bárta
29. června 2013 • 22:13

nedělej machra recenzentíčku

pica
29. června 2013 • 17:24

tahajte s tymi spojlermi uz do pici.

Yegor
29. června 2013 • 9:32

Silně subjektivní omáčka s hysterickými záchvaty a ve výsledku šílený průjem. To jest mé hodnocení recenze.

Trashman
29. června 2013 • 13:36

Recenze filmů by měli pst jenom svéprávné osobnosti.

TOKIO OKAMURA
29. června 2013 • 3:15

no recenze z tohoto webu je lepší nečíst, už sem se poučil s Prométheus, na film sem šel, byl v pohodě a navíc to bylo uplně něco jiného než recenzet sliboval, vlastně to spíš vypadalo že to bylo opsané z nějaké cízí recenze +- subjektivní antypatie k scénristovi a rejžovi k tomu přilepená .. dorej film, viděl sem část WW Z z torrentu ale kvalita je nekoukatelná, po 20 min sem to smazal ale těch 20 minut vypadalo na to že to bude dobrej film až to půjde v HD tak se na to kouknu, kino zvážím

roth
29. června 2013 • 11:33

Já ti nevím, ale zrovna byl Prometheus bylo to nejhorší co jsem v poslední době viděl (ale zdejší recenzi jsem předtím nečetl), tak směšný a blbý věci jsem v tom filmu prostě nečekal (jdeme do neznáma, nevíme co tam bude, radši si sundáme helmy, aby to bylo veselejší atp.).
Tohle jsem neviděl, ale vyzkoušet to půjdu, pak se uvidí.

Krtko
30. června 2013 • 20:17

A ja prave opacne. Prometheus bol jeden zmala skvelych velko-Sci-fi filmov za poslednu dekadu, co som videl. Vyborne spracovane s atmosferou. Dokonca ho mozem pozerat s 1/2 rocnym odstupom znovu a znovu. Ja som bol velmi spokojny s tym filmom.

RomanL
1. července 2013 • 10:56

Prometheus byl naprosto megalomanská splácanina s absolutně stupidním dějem na úrovni komedií pro teenagery. Pokud by se lidstvo takto prezentovalo při kontaktu s jinou civilizací, tak bych se nedivil, že by bylo určeno k vyhlazení jako parazité. :-P

Krtko
6. července 2013 • 16:49

Vsak to bolo sci-fi. Alebo ako by si ty postupoval? To by som si rad precital.:-D

gekko
29. června 2013 • 13:30

Je to jednoduchy. Recenzent je vetsinou jedinec postizenej nejakou filmovou teorii a pak hleda ve filmech veci ktere se tam ani dostat nemohou jen z toho principu, za tam nemaji co pohledavat. Proste recenze a specialne na movie zone, nebo csfd, jsou od lidi, kde mam pocit, ze kazdej snidal pseudointelektualni gulas. Proste jdu do kina, a bud je film fajn, dobrej, skvelej. Nebo hruza. A, ze to stoji prachy? No, co se da delat. Nekdo, chlasta, huli, nebo chodi pravidelne do bordelu. Ja jsem ochotnej zaplatit dvacetkrat listek do kina za mesic. Chodim do kina temer po celem svete a tak se mi nase ceny nezdaj strasny. Proste neda se s tim asi nic moc delat. A kdyz film neni presne podle knihy? Jeziiiis a to je to takovej prusvih? Muze to byt skoda, muze to byt jen a jen dobre. Proste uhel pohledu. Asi by kazdy recenzent mel do nadpisu, napsat jako hlavni info.
"Pozor muj subjektivni nazor, a protoze neumim nic jineho pisu recenze!!!"