milde  |  20. 07. 2020 11:13

Už i zde bulvární nadpis?

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 20. 07. 2020 15:50

Dobré pondělní odpoledne, netuším, co je na názvu bulvárního. Vznikl totiž velmi jednoduše a spontánně. Když jsem testoval a slyšel radikální burácivost basů při mnou navyšované hlasitosti, poznamenal jsem, že mě to možná vystřelí ke hvězdám. Původně zamýšlený dovětek nezbytné části názvu tak byl... „Za „desítku“ vystřelen ke hvězdám. Navíc jsem si uvědomil, že slůvko „hvězdy“ má trochu dvojsmyslný nádech. Hvězdy nahoře na nebi a hvězdy, jakožto lidé - herci. Ona věta se mně líbila natolik, že jsem ji použil. Nicméně respektuji Váš názor čtenáře. Příště se polepším a vystřelím jinam. Hezký zbytek „bulvárním“ nadpisem zkaženého dneAlexandr Bray

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
radon  |  20. 07. 2020 12:20

opravte si ''"Přímé NEnavázání na síťové služby (Spotify, Tidal…) by také neškodilo ..."Jinak mne napadá, nelze tu v poslední době často zmiňovanou nepodporu DTS ošetřit na NAS serveru? Vím, že tam mám možnost on-line konverze nepodporovaných audio formátů (z uložené MP3 udělá FLAC apod.), silnější stroje zvládnou dokonce během přehrávání převzorkovat obraz do nižšího rozlišení, takže převod DTS do DD by tohle elegantně řešil. Mám ale TV Sony, takže jsem nezjišťoval ...

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 20. 07. 2020 15:52

Dobrý den, děkuji za upozornění. Již jsem zaslal prosbu o opravu textu.S pozdravemAlexandr Bray

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
burejsa  |  20. 07. 2020 16:35

Dd, BT jen SBC nebo neco vic? Diky.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jan  |  20. 07. 2020 18:10

Bez DTS k ničemu.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Wolfsteen  |  21. 07. 2020 20:19

Chci se zeptat obecně k soundbarům, možná blbý dotaz, ale funguje to tak, že když zapnu TV, zapne se i soundbar a naopak? Abych nemusel sahat po dvou ovladačích... Díky

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
nondroid  |  22. 07. 2020 19:19

riesi to tzv HDMI control funkcia, ale musi byt oboma zariadeniami podporovana

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 22. 07. 2020 23:01

Dobrý večer, funkci, kterou zmiňujete si výrobci označují často po svém. Povšechně se jmenuje HDMI-CEC. A platí přesně to, co píše další přispěvatel. Komunikaci tímto způsobem by měly podporovat obě zařízení. I tak se ale občas dějí zvláštní věci a nedohodnou se, respektive dohodnou pouze na něčem. Je to o odzkoušení. TCL HDMI-CEC má v individuálním názvosloví vedenu jakožto T-Link. Nám se zrovna testovaný soundbar s aktuálně testovaným televizorem stejné značky domluvily a po vypnutí TV se vypnul i soundbar. Naopak při zapnutí TV došlo k aktivaci zvukové aparatury. Hlasitost následně korigujete kterýmkoliv ovladačem, tj. ovladačem od TV anebo soundbaru. Hezký večerAlexandr Bray

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
ARH+  |  27. 07. 2020 10:55

Čtu prosím správně? ... testovaným televizorem stejné značky ... bude test zveřejněn? Už mi dochází dech při obíhání obchodů s možností na vlastní oči vidět TCL 55C815 , stále marně. Děkuji

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 31. 07. 2020 12:06

Dobrý den, čtete správně. Test televizoru TCL připravujeme. Jakmile bude hotov a připraven k vydání, najdete ho na našem webu.
S pozdravemAlexandr Bray

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Just RIco  |  13. 08. 2020 12:02

Po přečtení recenze jsem si soundbar při první příležitosti koupil. Pár dní jsem byl opravdu nadšen, ale poté jsem zpozoroval, že subwoofer občas praská. Den na to už to nebylo k vydržení, tak jsem sedl do auta a soundbar jel reklamovat/vrátit.Prodejce sice nic neslyšel, ale vyměnil mi kus za kus. Po příjezdu jsem hned zapojil a zkoušel, nicméně ten samí problém... Takže znovu cesta k prodejci a tentokrát i s nahrávkou praskání. Tentokrát je soundbar v reklamačním řízení, tak jsem zvědav jaký bude výsledek.Vyzkoušeno bylo na dvou různých TV, různé HDMI i optické kabely, připojení přes BT - všude stejné praskání. Takže první zkušenost s TCL a víc už asi ne

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 08. 09. 2020 20:16

Dobrý den,Vašeho příspěvku jsem si všiml až nyní. Věřte nevěřte, testovaný soundbar se subwooferem jsem měl zapůjčen více než dva týdny. Ani jednou za dost hodin zkoušení jsem nezaznamenal žádné praskání, pískání atp. tedy cokoliv, co by jakkoliv obtěžovalo. Kromě mě ho zkoušelo a slyšelo několik dalších lidí. Část z nich má velmi citlivý, dokonce hudební sluch. Ani tito lidé nezaznamenali nic nepatřičného.Bylo by zajímavé napsat, ve které chvíli se tento zvuk dere ven a s jakými zařízeními jste systém spojoval. Soundbar byl v testu spojen s televizorem TCL přímo kabelem z balení, které jsme na test dostali. Dále pak bylo zkoušeno spojení přes Bluetooth s mobilními telefony (starší Android a Apple). Vše v pořádku. Lišta jela jak v poměrně tichém režimu, tak i velmi hlasitě. Nevěřím, že bychom si nikdo anomálie nevšimli. Když si přečtete naše články zjistíte, že se v nich často objevuje zmínka o různých nestandardních věcech... blikání, pískání atd.Klidný večerAlexandr Bray

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 08. 09. 2020 20:19

Ještě drobnost...Výsledek reklamačního řízení a zjištění servisu nám sem klidně napište. Rád si vše přečtu.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
JustRico  |  10. 12. 2020 13:02

Dobrý den,bohužel jsem se také vrátil až po nějaké době Oba soundbary jsem měl dohromady 2 týdny, kdy jsem měl připojeny přes originální kabely do TV (přes HDMI, TV Samsung QE55Q6FN), PS4 Pro (optika) pak také zkoušeno přes BT s mobilním telefonem (SGS10+).
Jelikož jsem si myslel, že je problém u mě, tak jsem soundbar vzal ještě do jiné domácnosti a zkoušel znovu TV (model nevím) a PS4 a problém se projevil i zde, u obou zakoupených soundbarů.Problém (praskání) se projevoval téměř u jakéhokoli zvukového podkladu, což bylo nesnesitelné, hlavně u filmů. Níže zasílám i odkaz na krátké video, kdy je praskání na konci slyšet.https://drive.google.com/folderview... Co se týče reklamačního řízení, nebyla dodržena zákonná lhůta 30 dnů, tak jsem odstoupil od kupní smlouvy.PS. zapnul jsem si zasílání reakci, tak můžeme debatovat v rychlejším tempu

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Branko  |  16. 10. 2020 09:28

Dobry den, jak byste ho porovnaly s podobne drahym soundbarem jine znacky?
Na priklad Samsung Q60R/T, Yamaha YAS 207/209 a taky s tim trosicku levnejsim jako Samsung T550, Polka Signa S2?Dekuji!
Branko

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Petr  |  07. 01. 2021 15:16

Dnes po konzultaci s TCL jsem zjistil že zvuk dolby atmos nefunguje s TV TCL C715, snad až po aktualizaci na android 11 která bude v polovině roku. Oba výrobky jsou z roku 2020 a nikde k tomu není upozornění tak zvažte při nákupu tohoto soundbaru.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Zasílat názory