Nalim  |  13. 04. 2021 15:04

Tak za ty peníze 2.1 bude pěkná kaše
A basový projev s vestavěným subwooferem
Jako reklama pěkný ale hrát to určitě bez subwooferu nebude

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
jito  |  13. 04. 2021 17:46

Nejraději mám chytráky,kteří kritizují něco,co neviděli ani z rychlíku....

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
TTX  |  13. 04. 2021 19:16

No jestli to stejně prémiovy zvuk jak mají jejich TV.... Tak bych se měl rozhodně na pozoru

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
14. 04. 2021 08:13

Shodou okolností máme doma tuto TV: https://avmania.zive.cz/tcl-65c815-stohertzovy-el... ...
a byť to má na televizi krásný zvuk, tak díky tomu, že subwofer není samostatná na zemi stojící krabice, tak chybí síla basů ve smyslu chvění, takže dnes i kdyby měla jakákoliv tv sebelepší a repro, tak dokoupit soundbar se samostatným subwoferem je na filmy nutnost a hry.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Pavel Novásek  |  14. 04. 2021 14:20

Dobrý "výkřik do tmy". Mám doma TV 3 různých značek a hraje to všechno podobně - dokud k tomu nedáte jakýkoliv soundbar.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
15. 04. 2021 15:57

Nesmíš si kupovat Gogen nebo Trevi. Shodou okolností jsme koupili i tuhle SONY a to TCL je v obraze, zvuku, dálkových ovladačícha uživatelském komfortu lepší. https://www.alza.cz/65-sony-bravia-led-kd-65x... ...

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
14. 04. 2021 07:45

subwoofer musí mít objem to nejde nahradit, nemluvě o velikosti měniče, do takového rozměnu to prostě nejde dostat krom toho pokud jsou všechny měniče v jednom obalu může dochazet k ovlivnění

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Nalim  |  14. 04. 2021 09:29

16 let pracuji v elektru a soundbarů jsem nainstaloval hodně a hlavně u lidí přímo doma
A můžu ti říct že tahle kombinace 2.1 v jednom samozřejmě hrát nějakým stylem bude ale i drahé věci za 15k a více prostě na film nebo hry nejsou.
Jako nějaké vylepšení zvuku původní tv kde repro je jen aby z toho šel nějaký zvuk určitě jo ale lidi jsou potom skoro vždycky sklamaný.
Dáš k tomu za 5k soundbar s woofrem který je oddělený a ten zvuk je prostě jinde
Prostě hloubkové repro s průměrem 20cm a víc v samostatné ozvučnici prostě neoblbneš

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 14. 04. 2021 19:42

Dobrý středeční večer, píšete, že cituji... „lidi jsou potom skoro vždycky sklamaný“. Netuším v jaké společnosti se pohybujete. Nicméně ze své přímé osobní mnohaleté zkušenosti musím napsat, že valná většina běžných kupujících netouží po nějaké hifistické dokonalosti, ba co víc, nemá potřebu více řešit obraz, respektive v tomto případě zvuk. Sice hovoří o přirozeném obrazu, plném a přirozeném zvuku, ale jejich požadavky jsou povětšinou silně zatíženy ryze subjektivním pohledem a vnímáním. Znám mnoho lidí, kteří nemají místo, anebo z jiných důvodů nechtějí víceprvkový systém. Přitom ale touží po vylepšení zvuku svého plochého televizoru. Po zakoupení adekvátního produktu, byla drtivá většina z nich naprosto spokojená. Soundbar, který jsem testoval má určité rozložení prvků a jedná se o samostatné zařízení. Tak k němu také bylo přistupováno. Je velký rozdíl, jestli si koupíte dodávku, anebo dodávku s přívěsem. Vždy odvezete jiné množství nákladu. Respektive měl byste odvézt jiné množství nákladu. S pozdravemAlexandr Bray

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jarda  |  14. 04. 2021 21:15

Přesně tohle jsem řešil i já. Jinde tady píšu, co mám doma na poslech, ale i v úplně jiném prostoru. Tenhle Soundbar TS8111 není samozřejmě žádná náhrada kompletní Hi- Fi sady (psal jsem), ale splňuje to, co se od TOHOTO zařízení očekává skutečně velice dobře. Ani já jsem právě nechtěl samostatný subwoofer, právě proto, že by se mi k té velké TV nikam nevešel. TV visí na stěně a pod ní visí soundbar. A HRAJE TO! To je pro mě důležité.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Milan  |  29. 06. 2022 18:26

Dobry den, chcel by som Vas poprosit len info ake ste mali nadstavenie na vysky a basy na tomto soundbare na akych hodnotach by ste odporucili ich ponechat? Hladam najlepsie nadstavenie tak by som Vam bol vdacny ak by ste poradili Vopred Vam dakujem.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
15. 04. 2021 02:41

Neoblbnes, ale niekomu ten ciastocny vysledok staci. Ja napriklad nechcem natahovat zadne repro, ani bezdratove a nechcem mat vedla este aj subwoofer. Ten ciastocny priestorovy dojem mi s ohladom na vysie uvedene staci. A inac, Atmos funguje na inom principe, nez predosle 3D standardy, je docela zaujimavy aj v 2.0 (sluchatka). Konfiguracia repro moze byt oficialne od 2.0 az do "plnej miestnosti reprobedni" (20ks). Ono to v tom soundbare bude docela zaujimave pre mnohych. Za tu cenu... aj ja som po nom uz pozeral.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 13. 04. 2021 17:51

Dobrý den, děkuji za minirecenzi a posouzení článku z hlediska objektivity. Vždy mě dokáže překvapit, kolik jasnovidců v ČR žije a funguje.
Krásný zbytek dneAlexandr Bray

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
13. 04. 2021 17:58

Nikde v informacích a specifikacích Dolby Atmos se nepíše o zvuku 2.1, ale jen o 5.1, 7.1,.. nebo více.
Takže tohle je co? Atmos pro chudý?

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 13. 04. 2021 18:10

Dobré úterní odpoledne,člověk píšící, by mohl být i člověkem čtecím. Pravda text delší než dvě jednoduché věty je v dnešním čase již nemoderní. Chápu.Citace z článku... „Kdo využije Dolby Atmos přestoupí k zásadnějšímu vtažení do děje, které samozřejmě nemůže přímo soupeřit s více reproduktorovými systémy. Jestliže vám schází prostor a finance, dokážete si část „ATMOSferických“ efektů dopřát.“.
S pozdravemAlexandr Bray

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
14. 04. 2021 10:27

také jsem si to musel třikrát přečíst ... zřejmě chtěl autor říct že:
Soundbar dokáže po zapojení funkce Dolby Atmos zprostředkovat jistý prostorový dojem, lepší než prosté stereo, ale kdo touží po zásadnějším vtažení do děje a má na to prostor a finance, měl by zvolit více reproduktorové systémy.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Funai  |  14. 04. 2021 17:36

Autor je asi na drogách, preto sa vyjadruje tak nekonkrétne. Alebo mu proste uletela strecha z klíčkov a raw ovocných štiav.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 14. 04. 2021 19:47

Dobrý den, zkuste také napsat pár článků, nechte si je vydat, dejte sem link a my ostatní se podíváme, co Vám pod články píšou ostatní diskutující. Abyste nakonec nebyl za feťáka Vy. Hezký večerAlexandr Bray

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Pavel Novásek  |  14. 04. 2021 14:18

Už sem ho koupil před časem a za ty prachy super - já ho vybíral jsem podle recenzí a prodejnosti na Alze, kde to je jeden z nejprodávanějších soundbarů.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jarda  |  14. 04. 2021 17:06

Tenhle kousek mám doma u TV 65" jako jeden z prvních. Tedy už pár měsíců. Pro ty, kteří jen kritizují, mohu konstatovat, že je to skutečně velice solidní soundbar. Vedle v tzv. Hudebním salonu mám komplet Harman/Kardon doplný ještě Tannoy. Takže mohu skutečně porovnávat. Takže tak. 🤗

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
JK  |  15. 04. 2021 00:24

Dobrý den,
soundbar jsem 10 dní měl doma, ale nakonec jsem ho vrátil a to ze dvou důvodů. Zaprvé, soundbar byl zapojený k TV Philips OLED805 a v některý aplikacích nebo i z HDMI zdroje, opakovaně detekoval zvukový signál (zobrazen typ signálu na displeji, nejčastěji PCM AUDIO), přičemž to bylo doprovázeno cca 1 sekundovým výpadkem zvuku (třeba 5x za 10 minut, vždy na stejném místě daného pořadu, tozn. nebylo to např. vadným kabelem nebo špatným kontaktem). Připojen byl skrze HDMI ARC, zkoušel jsem i optický vstup, ale problém nezmizel. Při ATMOSu (např. z Netflixu) nebo DOLBY AUDIO signálu to zpravidla nedělal, nebo jen velmi výjimečně. Vám se to během testu nedělo? Zadruhé, při relativně vyšších hlasitostech pasivní subwoofery nestíhaly a soundbar začal nepříjemně drnčet.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Pavel Novásek  |  15. 04. 2021 07:46

Podobný problém jsem viděl někde v diskuzích a pán to vyřešil standartní reklamací, dostal nový kus.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
JK  |  15. 04. 2021 09:11

Díky za info. Reklamace mě to také samozřejmě napadla, nakonec jsem se rozhodl pro vyšší model od konkurenčního LG. U tohoto TCL mi ještě chyběla zmiňovaná podpora DTS, nemožnost rozšíření o zadní reproduktory atp. Ale designově je tento kousek povedený a za ty peníze hraje, při rozumné hlasitosti, velmi slušně.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 15. 04. 2021 17:42

Dobrý den, soundbar TCL TS8111 byl připojen na dvou různých televizorech (ani jedna nebyla stejné značky) prostřednictvím HDMI ARC a následně i optického kabelu. Koukal jsem na několik filmů. A opravdu koukal, tudíž seděl před TV a díval se na film, poslouchal zvuk. A nemohu napsat, že bych si všiml vynechávání zvuku. U jedné TV byl při přehrávání videa z externího zařízení mírně za obrazem, což jsem korekcemi v rámci televizoru upravil.Drnčení jsem nezaznamenal. Musím přiznat, že jsem soundbar neprovozoval běžně na nejvyšší, či extrémně vysokou hlasitost. Tuto jsem odzkoušel nějakou chvíli, ale následně ji stáhl do přiměřené hodnoty. Jak uvádím v článku, hlubší tóny byly občasně více slyšitelné, proto jsem je potlačil v nastavení soundbaru. Ale klasické drnčení jsem neslyšel. Na jakou hodnotu byl soundbar zhruba zesílen, když docházelo k rezonancím?Nezkoušel jste zmíněný neduh s výpadky zvuku řešit resetem soundbaru do přepravních hodnot? Zda by takováto záležitost nepřispěla k vylepšení? Nicméně když čtu Váš popis, říkám si, zda byl viníkem skutečně soundbar. Anebo se spíše jednalo o nějakou kombinaci zádrhelů na obou stranách. Překvapuje mě, že výpadek nastal, jak uvádíte, vždy ve stejném místě pořadu.
Mnohokráte děkujeme za přínosné informace. Alexandr Bray

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
JK  |  15. 04. 2021 21:55

Dobrý den,zpoždění zvuku jsem si všiml taky, bohužel zmiňovaná TV Philips má možnost nastavit audio delay pouze dopředu, nikoliv zpět. V Kodi jsem nastavil -150ms na zvukovou stopu a bylo to v pořádku, u ostatního vysílání jsem si na to po těch 10 dnech zvykl.Reset soundbaru do továrního nastavení jsem zkoušel, bez úspěchu. Prvně jsem si myslel, že mám špatný HDMI kabel nebo je nedostatečně zasunut do příslušné zdířky, tak jsem zkoušel dané filmy/pořady různě přetáčet a vždy se ty výpadky projevily na přesně stejném místě, většinou jim předcházelo cca sekundové ticho. Možná měl daný kus starší firmware, nicméně na stránkách TCL jsem aktualizovaný software nenašel.Co se rezonancí týče, nejvíce se to projevovalo např. na Netflixu v seriálu Formula 1: Drive to survive. Hlasitost už si přesně nepamatuju, ale přiznávám, že to mohlo být lehce přes míru - odhadem tak cca kolem 60% celkové hlasitosti a navíc jsem si "lehce" přidal basovou složku na +3 (měl jsem soundbar krátce, tak jsem testoval možnosti). Ve zmiňovaném seriálu jsem si je nakonec musel ztlumit na -2, aby to bylo v pořádku. Obecně jsem je nastavil na 0 a při rozumné hlasistosti to bylo OK. A ještě poslední postřeh z mé strany - soundbar smrděl Celých těch 10 dnů, co jsem ho měl v obýváku, byl opravdu dost cítit, jakoby se v něm pálil/zahříval plast. Nejdřív jsem si myslel, že je to novotou, ale po týdnu už mi to bylo divné. Možná jsem měl jenom špatný kus. Nakonec jsem si místo něj koupil LG SN7Y a jsem spokojený.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 17. 04. 2021 22:12

Dobrý večer, výpadky ve stejném místě jsou hodně zajímavé. Ale jak jsem psal, odhadl bych, že se jedná o nějaký kombinovaný problém. Na testy mám připraveno raději více HDMI kabelů různých značek a délek, abych vyloučil právě chybu kabeláže. Vámi napsaná kombinace z mého pohledu výrazně posílené basové složky a důraznější hlasitosti již může, v některých kritických momentech, přinášet u méně zdařile namontovaných zařízení, nějakou tu „vibraci“ navíc. Sám jsem basy ubíral na -1, či se držel na nule. Nebylo to z důvodu rezonancí, ale protože jsem jich cítil, v některých chvílích, přeci jen více. Vámi popsaný zápach bohužel může být součástí některých výrobků. Zřejmě se nejedná o zahřívání plastu, ale jakési jeho přirozené aroma, které je posíleno právě případným zahříváním. Samozřejmě plast a plast je rozdíl a tak ho někde je cítit více. Bude jiné, když si koupíte „čerstvě“ vyrobený produkt a produkt, který někde tři měsíce leží. Vyřešil jste problém nákupem jiného zařízení, což je naprosto v pořádku. Důležitá je Vaše spokojenost. Musím ocenit korektně podané a přínosné informace, které zde popisujete. Vážím si jich. Díky za Vaše postřehy Alexandr Bray

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Michal L  |  20. 04. 2021 11:04

Dobrý den, měl jsem dotaz na konci diskuze, ale nikdo zatím nereagoval, tak se zeptám přímo Vás. V návodu, ani na ovladači nevidím možnost přepnout na noční režim, nebo zvýraznění hlasu. Je to možné? Nočním režimem myslím utlumení zvuku pro poslech v noci, ne podsvícení.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 21. 04. 2021 10:47

Dobrý den,je to napsáno v článku v popisu ovladače a ovládání, stačí číst...“Konkrétně ta s piktogramem žárovky, při krátkém stisku určena pro řízení svítivosti displeje, zavolá dlouhým stiskem NIGHT režim”S pozdravemAlexandr Bray

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
L  |  20. 04. 2021 14:22

Soudbar TCL TS8111 mi také opakovaně během sledování TV detekuje zvukový signál, což je spojeno se zmiňovaným výpadkem zvuku. Připojení přes HDMI i optiku.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 24. 04. 2021 10:31

Dobré sobotní dopoledne, na základě Vašich poznatků, jsem v minulých dnech znovu odzkoušel soundbar TCL TS8111 a soustředil se na případné výpadky zvuku, o který zde píšete. Soundbar byl aktuálně k TV připojen prostřednictvím výrobcem dodávaného kabelu HDMI. Po několika dalších hodinách sledování musím napsat, že v mém konkrétním případě jsem žádné výpadky zvuku nezaznamenal. Zkoušen byl běžný zvuk televizoru, který šel do lišty. Dále pak zvuk externího zařízení, od něhož šel signál do TV skrze HDMI kabel a následně pokračoval opět do TS8111. Ještě jsem zkusil přehrát pořad z HbbTV ČT, kdy základní signál poskytoval integrovaný satelitní tuner v televizoru. Nic, opravdu nic. U televizoru navíc bylo přítomno, minimálně v některých chvílích, vícero osob. Nikdo žádný výpadek nezaznamenal.
S pozdravem a přáním příjemného víkenduAlexandr Bray

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
LD  |  25. 04. 2021 18:51

Mám tento sb už nějakou dobu a taky se mi projevuje popsaný problém ostatních uživatelů s výpadky zvuku. Obecně se tak děje když je ve zvuku delší pauza (ticho) např. mezi jednotlivými reklamami nebo u hudebních klipových programů mezi písničkami apod. K tomuto jevu dochází jen při digitálním propojení. Při analogovém zapojení vstupu je to v pořádku. HDMI kabel je připojen ze sat. přijímače do soundbaru a následně do tv, což by snad nemělo vadit. Zvukově je to opravdu výborný soundbar a basová složka je až neuvěřitelná a rozhodně je třeba jí ubírat na intenzitě.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 25. 04. 2021 20:47

Dobrý den, rád bych Vám pomohl. Zkoušel jsem opravdu poctivě sledovat zvuk a nebyl při tom sám. Žádné výpadky nebyly pozorovány. Schválně jsem vzal HDMI kabel, který je součástí balení. Jestliže nepomůže výměna HDMI kabelu za jiný, a závada stále trvá, samozřejmě postupujte v souladu s možnostmi, které máte. Soundbar reklamujte. Osobně by mě zajímalo, jak reklamace dopadne, v čem přesně technik nalezne chybu. Hezký zbytek nedělního večeraAlexandr Bray

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
LD  |  26. 04. 2021 12:48

Soundbar jsem kupoval z e-shopu jako vrácené zboží, což si myslím že mohlo být právě z tohoto důvodu a možná také asynchronnímu zvuku s obrazem, jakožto dalšího jeho neduhu.
Osobně si myslím, že problém tkví v použité verzi sw. Podle odkazu na jednom fóru jsem zkusil přehrát původní verzi sw za novější a došlo k částečnému zlepšení. Např. přehrávání mp3 skladeb z flash disku připojeného do usb vstupu je teď plynulé. Co se slyšitelně změnilo, je zabarvení jednotlivých zvukových módů, v podstatě ale jen u basové složky.
Původní sw: EU16 M16 A10 D16 B16 H21
Aktuální sw: EU22 M22 A10 D18 B18 H24
Mohu poprosit o verzi sw u Vámi testovaného kusu? Děkuji.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 27. 04. 2021 18:08

Dobrý den, označení firmwaru v mnou dříve testovaném soundbaru TCL TS8111 je shodné s Vaším aktuálním SW, tj. EU22 M22 A10 D18 B18 H24. V dnešním čase za mnoho problémů může firmware. V sekci ke stažení přímo na webu TCL, pokud jsem správně koukal, bohužel žádný software ke stažení nevidím. Alternativní varianty jsem nehledal. Lze ale předpokládat, že v případě dotazu na servis, by tento, možná, nový FW nabídl a doporučil nainstalovat. Povětšinou se ještě po aktualizace softwaru doporučuje udělat obnovu továrního nastavení. Díky za přínosné informace.Příjemný úterní večerAlexandr Bray

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
28. 04. 2021 09:12

Dobrý den, mám také problémy s výpadky zvuku, jak mohu zjistit jakou verzi SW v soundbaru mám? V TV vidím, že přes HDMI eARC mám připojený TCL TS8111, ale k žádným jiným údajům jsem se neproklikal.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
LD  |  28. 04. 2021 10:30

Je to popsáno v této recenzi, takže si dovolím citovat: "Středové potvrzovací OK v kombinaci s dvoutlačítkem přehrávače při více než pětivteřinovém stisku (v pohotovostním režimu) zavolá menu, kde, kromě jiného, provedete také obnovu továrního nastavení – reset."
V tom menu je právě i verze SW.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
28. 04. 2021 13:53

Děkuji za připomenutí, já jsem tu recenzi četl hned jak vyšla a tento postup mi v paměti neutkvěl. Já mám verzi EU21 M21 A10 D18 B18 H24. Kde se dá stáhnout novější verze, případně jak se to flashuje? Zatím nejsem s Googlem moc úspěšný. Dík

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
LD  |  28. 04. 2021 17:18

Odkazy jsou k dispozici mmj v poradně na jednom eshopu. Novější verze sw ale zatím problém s výpadky zvuku neřeší.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Mario  |  29. 04. 2021 10:18

Je problém přidat link, nebo název toho e-shopu? Osobně jsem hledal na stránkách výrobce a taky nemůžu najít firmware. A informace že je v diskuzi v nějakém e-shopu je stejná, jako "najdi si to sám".

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
LD  |  29. 04. 2021 12:29

Eshopů nabízejících u nás tento soundbar zase tolik není. Chce to jen trošku pohledat a nerozčilovat se na fóru. A na stránkách výrobce sw je v sekci downloads u konkrétního modelu.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Mario  |  29. 04. 2021 13:43

Děkuji za vysvětlení, jak jsem již psal, na stránkách výrobce jsem pro tento model update nenalezl. Nicméně jsem již obdržel update i s instrukcemi přímo od regionálního oddělení na FB pro ostatní TCL electronics.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 29. 04. 2021 14:00

Dobrý den,na lokálním webu TCL skutečně software není uveden. Nepochopitelně. Na centrálním ano.Odkaz ke stažení firmwaru/softwaru k TCL TS8111 je … https://www.tcl.com/content/dam/tcl-dam/produ...
S pozdravem
Alexandr Bray

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Mario  |  29. 04. 2021 14:42

Koukám, že verzi máme stejnou s rozdílnou velikostí (váš soubor je nepatrně větší), takže můžeme zkoušet laborovat s různými verzemi se stejným názvem 😁

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Mario  |  29. 04. 2021 13:49

https://tinyurl.com/y7h7kl66Zde je link přímo od podpory na poslední verzi updatu

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
29. 04. 2021 12:54

Nalezeno v poradně u zeleného skřeta. FW přehrán, ale ještě jsem neměl čas to otestovat.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
30. 04. 2021 13:21

Tak nejnovější sw otestován a problémy s výpadky zvuku stále přetrvávají, nepozoruji žádnou změnu

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Vít rudolf  |  04. 05. 2021 17:20

Vyřešil někdo prosím ten problém s výpadky zvuku? Mám nejnovější se ale stále stejné. Na podpoře tvrdí, že o problému neví

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
05. 05. 2021 10:44

Problém s výpadky zvuku stále nevyřešen :( Nejnovější sw nahrán, ale bez efektu.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Vít Rudolf  |  07. 05. 2021 15:56

Dobrý den, již je nový sw, který řeší daný problém.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jakub Karman  |  09. 05. 2021 21:13

Dobrý den, mohl bych Vás poprosit o odkaz na Vámi zmíněný aktuální sw? Na webu výrobce jsem stáhnul 210226_V22, ale problém s výpadky zvuku to nevyřešilo. Nevím ale, jestli je to ten, který zmiňujete. Děkuji moc

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jakub Karman  |  09. 05. 2021 21:46

Dobrý den, našel jsem odkaz na poslední verzi. https://tinyurl.com/ygtv73j3...
Stáhněte, uložte na USB flashku a strčte do soundbaru. Provede se update a soundbar přejde do Standby režimu. Vytáhněte flashku a ještě v pohotovostním režimu proveďte Factory reset - podržte cca 4 sekundy tlačítko OK až naběhne menu. V něm vyberte FACTORY RESET - YES a je po problému. :) Aspoň u mě to pomohlo.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
12. 05. 2021 20:20

Nainstalován nový SW: EU80 M80 A10 D23 D20 H28 a je po problému, zvuk už nevypadává

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
27. 04. 2021 16:23

Dobrý den, také registruji výpadky zvuku. Vždy na vteřinu vypadne zvuk a na soundbaru se rozsvítí nápis PCM AUDIO. Nejčastěji to dělá když je nějaká pauza ve zvuku, například v Televizních novinách na Nově nebo Událostech na ČT, když přeskočí obraz z reportáže do studia a naopak. V běžném vysílání to dělá méně často. Při přehrávání z HDD, Youtube, HBO Go nikdy. TV signál mám ze zásuvky UPC, soundbar spojen s LG OLED55CX přes HDMI eARC.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
TCL Czech  |  10. 05. 2021 10:17

Dobrý den,
zde máme nejnovější software ke stažení a USB updatu:https://tinyurl.com/ygtv73j3a zde jsou k dispozici instrukce k samotnému updatu:https://drive.google.com/file/d/1J-ZZNiSL9RQiY4xay...Po dokončení updatu doporučujeme ještě provést reset soundbaru. Z pohotovostního režimu (stand-by) přidržte po dobu 5s tlačítko OK, aby naběhlo menu. V něm vyberte reset (factory reset).Poté by měl problém s opakovanou detekcí zdroje a a výpadky zvuku zmizet. Omlouváme se za komplikace.S pozdravemTCL Czech
(podpora@tcl.com)https://www.facebook.com/TCLczech

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
12. 05. 2021 20:22

Děkuji za podporu TCL produktů, nový SW: EU80 M80 A10 D23 D20 H28 skutečně odstranil krátké výpadky zvuku a vše funguje jak má.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Lukáš Macek  |  30. 05. 2021 23:20

Dobrý den,
Téměř jsem již reklamoval, už mi došla trpělivost, protože ten problém se zvukem byl opravdu otravný a zdálo se, že oprava není ne pořádku dne, protože to trvalo fakt dlouho, ale nyní mohu potvrdit, že po flashnutí nového FW (a factory resetu) už dvě hodiny zvuk bez výpadku a diskotéka PCM AUDIO skončila, ufff.
Zajímalo by mně, kolik soundbarů muselo být vráceno, než to stálo za opravu. Každopádně díky!

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jakub Karman  |  09. 05. 2021 23:42

Dobrý den, našel jsem odkaz na poslední verzi firmwaru. https://tinyurl.com/ygtv73j3.....
Stáhněte, uložte na USB flashku a strčte do soundbaru. Provede se update a soundbar přejde do Standby režimu. Vytáhněte flashku a ještě v pohotovostním režimu proveďte Factory reset - podržte cca 4 sekundy tlačítko OK až naběhne menu. V něm vyberte FACTORY RESET - YES a je po problému. :) Aspoň u mě to pomohlo.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
LD  |  10. 05. 2021 17:13

Výpadky zvuku skutečně zmizely, ale objevily se jiné potíže. Např. detekce signálů pcm a dolby audio teď není spolehlivá a ne vždy se přepne, dochází k občasnému zamrzání soundbaru nebo samovolnému vypínání do pohotovostního stavu při rychlém přepínání tv programů.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
13. 05. 2021 10:42

Tak jsem to zkoušel a u té detekce mám rozporuplné pocity, mám zatím jen jeden film s Dolby Atmos a u něj mi příjde, že Dolby Atmos nedetekuje, aspoň tedy displej na soundbaru se vůbec nerozsvítí a nehlásí Dolby Atmos signál, nicméně TV hlásí že do soundbaru posílá Dolby Atmos a soundbar hraje. Pak mám nějaká profi testovací videa od Dolby a u těch to funguje. Problémy s rychlým přepínáním programů jsem nezaznamenal a to jsem to trápil docela dost.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Lukáš  |  15. 06. 2021 00:22

Od posledního FW, který fixoval to PCM AUDIO a výpadky, mám stejný problém se zamrzáním (hraje, ale nejde ovládat) a s občasným samovolným přechodem do stand-by. Tušíte, zda to už TCL řeší? Nehledal jsem ještě a ani jsem to nehlásil ještě...

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Lukáš M.  |  08. 08. 2021 16:01

Dobrý den @LD,
Řesil a vyřešil jste nějak ten problém se zamrzáváním a přechodem do stand-by? Mám stejný problém... TCL FB chat support mi po delší komunikaci napsali, ať soundbar reklamuji, že je asi vadný kus. Se bojím, že tím to nebude, a to jsem jim také vysvětloval...
Díky.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
LD  |  22. 08. 2021 02:18

Vrátil jsem se ke staršímu sw i za cenu původních problémů. Snad nějaký další už bude dokonalý a odstraní všechny závady.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Lukáš M.  |  22. 08. 2021 10:34

Díky za odpověď.
Jasně, nad tím jsem také přemýšlel, jestli raději ty problémy s neustálým detekováním PCM audio a výpadky, nebo to aktuální mrznutí a přepínání do stand-by... Řešil jsem to s podporou facebook TCL a bylo mi nakonec řečeno toto:
"
Dobrý den,omlouváme se, ale žádnou další SW verzi momentálně nemáme.
Možná se jedná o vadný kus a doporučujeme tedy ho reklamovat.
Omlouváme se za komplikace."Viditelně to ale není o vadném kusu ale chybě v sw, ale zdá se, že už to řešit bebudou.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Lukáš M.  |  22. 08. 2021 11:09

Teď jsem v diskuzi na Alze https://m.alza.cz/diskuze-poradna/tcl-ts811... ... narazil na dotaz se stejným problémem a dotyčný na radu TCL podpory v diskuzi že prý asi vadný kus soundbar reklamoval, vyměnili desku a výsledek je pořád stejný problém = problém je sw, nikoliv hw. Jen asi dle reakcí, nebo spíše žádných reakcí,TCL do 8111 už neinvestuje a neopravuje. Rád bych se mýlil.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
LD  |  22. 08. 2021 21:44

Jelikož stížností od dalších uživatelů je poměrně hodně, tak snad to budou v dohledné době nějak řešit. Evidentně si s tím nedokážou zatím poradit a je smutné, že takto kašlou na zákazníky.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jirka  |  22. 08. 2021 15:36

Tak jsem se musel také vrátit k předchozí verzi.Uz to bylo neúnosné, 3x za den zamrznutí 😡.A zásuvku mám blbě přístupnou...Snad to někdo bude řešit.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Lukáš M.  |  29. 08. 2021 21:52

Takže, nedal jsem pokoj na Facebook podpoře TCL a problém vyřešen!
Nová verze SW V30 (a s obligátním upgrade návodem) ke stažení od TCL zde - https://drive.google.com/file/d/1TfWImlC4-DRwXQxDZ... ...
Otestováno 4 dny bez zamrznutí nebo samovolného přechodu do stand-by, uf.
Detekce různých typů audio bez probémů (z Netflixu a Kodi).
Otestováno při zapojení a přehrávaní obsahu a TV z Chromecast Google TV > zapojený do TS8111 HDMI In jako Pass Through > z TS8111 HDMI ARC do 65P610.
Trvalo to, stálo to ranec času (dražšího, než je ten bar tedy...), ale mission accomplished, funguje to :)

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jirka  |  29. 08. 2021 22:18

Prosím odkaz na nový software. Toto odkazuje na návod 😪😪.Dekuji🙏👍

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Lukáš M.  |  29. 08. 2021 22:30

Sorry, mzslel jsem, že je to link na Google Drive folder, ale byl to jen ten PDF návod.
Link na SW V30 přímo - https://drive.google.com/file/d/1WmYPipAOzR7nJyC6Q... ...

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
LD  |  07. 09. 2021 10:01

Skutečně s touto verzí sw všechny problémy zmizely. Díky moc za vytrvalost!

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
LD  |  22. 09. 2021 16:09

Po dlouhodobějším provozu s touto verzí sw musím konstatovat, že k občasným krátkodobým výpadkům zvuku dochází stále s tím rozdílem, že už při tom na displeji nerotuje název audio módu.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Lukáš M.  |  22. 09. 2021 16:33

Souhlas, občasné výpadky zvuku se přeci jen stále objevují, zaznamenal jsem to ale jen na TV kanálech (zdroj je sledovanitv na Chromecast Google TV), ne na jiných zdrojích. Zkusím ještě upozornit TCL podporu.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Maven  |  22. 09. 2021 18:29

Velmi dobrý firmware v30.
Existuje tolik problémů: mezi nastavením hudby, televize a filmu není žádný rozdíl ...
Každopádně tento soundtrack miluji, myslím, že je dobrý.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
LD  |  23. 09. 2021 14:32

Sleduji jen tv ze satu nebo dvb-t2.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Michal  |  31. 10. 2021 23:11

Pro ostatní, první věc ona chyba, měl jsem stejný problém jako vy, v tv je nutné vlézt do menu - zvuk - v případě mé tv TCL je tam trochu podivné menu Rošířené video a v něm nastavit Výstup digitálního signálu na automatický, resp. ne PCM, obdobné je to i u ostatních televizí, pohrabat se v nastaveni zvuku prostě a tam kde je na výbět PCM tak to přepnout. Ano asi je to nějaká softwarová chyba, ale pak to přestane. Další možnost je využít BT režim, ale ten velice mírně ubere na kvalitě zvuku. No a ke kvalitě, mám tento soundbar, a musim potvrdit, že hraje za ty peníze opravdu velmi dobře, za tty prachy prostě skvěle. Momentálně jsem pořídil 2,5x dražší samsung se subikem, a čekal jsem, že to bude další výrazný pokrok o level vejš, no, není, určitě v nečem ano, ale opravdu už tento systém TCL hraje výborně, včetně parádních basů (bez obav) a dost nahlas a bez problému. Rok mi skěle sloužil a teď jsem ho dal ke druhé tv.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
16. 04. 2021 01:37

Jaká to náhoda, že jsem našel tuto recenzi, takto večer když nemohu spát a zjišťuji, jestli opravdu potřebuji soundbar. Posledních 10 let jsem měl 103cm plazmu Panasonic a sem tam sledoval filmy přes HDMI ve fullHD kvalitě. Rok na homeofficu, člověka donutí přemýšlet, jestli není čas na změnu, ačkoliv si myslím že v elektronice znalý, tak TV a AV nesleduji posledních 15 let vůbec a když jsem v lednu vybíral TV, tak mi překvapilo jak je to "levné".
Navíc se mi povedlo sehnat 65" TCL 65P610 za 11000 Kč a když jsem ji prvně vybalil, tak velikost byla WAU. Možná jsem si měl připlatit za novější řadu s Android TV ale to jsem nakonec vyřešil nákupem Chromecastu s Google TV za 2000 Kč a od té doby jedu každý den Netflix 4K HDR, Kodi 4K a Youtube a na obrazovou kvalitu si nestěžuji.
Co covid nechtěl, povedlo se mi sehnat i PS5 za normální cenu a provozuji ho na TV, která je levnější než konzole a obraz opět v pohodě. Nejhorší je, že nemám pocit, že bych potřeboval vylepšit audio ale když má člověk nějaké peníze navíc, které chce utratit, tak zjišťuje co ještě nemá. Budu spokojen s investicí do soundbaru, který stojí polovinu ceny TV na které by měl být provozován? Hlavně když to správně připojím, tak mi bude fungovat jednoduše zvuk přes soundbar jak z Chromecastu a PS5, které mám momentálně připojené do TV přes HDMI a nebudu muset šahat vůbec na ovladač od soundbaru na úpravu hlasitosti ? TLDR: Vyplatí se kupovat tento soundbar, když bude provozován na TV, které stojí "pouze" 2x tolik než tento soundbar. Pozná přítelkyně, že je lepší zvuk kdyby si nevšimla, že je u TV nová krabička ?Díky

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
16. 04. 2021 02:01

Sakra, že jsem nešel spát....našel jsem recenzi ještě na TCL TS9030, které stojí sice 2X tolik jako toto ale je to 2x tak lepší pro to moje domácí žvýkání ? Jinak soundbar bych kupoval s tím, že mi klidně přežije i TV a bude použit u nové jednou, třeba za 7 let. Předkládám, že za 7 let TV asi nebude mít lepší zvuk než aktuální TV, když sleduji jak se snaží TV udělat co nejužší. Díky

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
JK  |  16. 04. 2021 09:55

Dobrý den,docela vás obdivuju, že jste po plazmě Panasonic zkousnul kvalitu obrazu na levném LED panelu. Osobně mám taky doma ještě stařičkou plazmu Panasonic P42G30E, před dvěmi lety jsme místo ní koupili LED panel téže značky 55EX603E a od té doby žena slyšela mé neustálé nářky, hlavně co se špatného podsvětlení a černé týče. Tři týdny zpět jsem to už nevydržel, LEDku jsme prodali a namísto ní koupili OLED panel. Vrním blahem Se zvukem jsem to měl stejně jako vy, resp. pro lepší atmosféru jsme si u filmů, Netflixu atp. pouštěli stereo HIFI systém a myslel jsem, že takto mi to stačí a vyhovuje. Pak mi to nedalo a zkusil jsem k nové TV výše recenzovaný soundbar a trochu mi to otevřelo oči O Ray-Danz jsem taky intenzivně přemýšlel, hlavně proto, že tento soundbar obdržel Best Buy EISA award. Nakonec jsem kvůli problémům s TS8111 (popsanými výše, nechtěl jsem je absolvovat znovu u jiného soundbaru stejné značky), absenci podpory DTS, pouze 3.1 osazení a na moje prostorové potřeby relativně velkému subwooferu zvolil kousek jiný.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Roman  |  17. 04. 2021 11:05

Vyplatí!

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
16. 04. 2021 21:04

pokud clovek nema penize, staci to.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Roman  |  17. 04. 2021 07:56

Mám ho a hraje opravdu parádně. Za ty peníze je to supr produkt. A co se týče basů. Někdo tady píše, že to nemůže basovat z takové malé krabice. Taky jsem si to myslel, ale smůla 😁..... basujete to jako kjáááva.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Michal L  |  19. 04. 2021 12:01

V návodu, ani na ovladači nevidím možnost přepnout na noční režim, nebo zvýraznění hlasu.
Je to možné? Nočním režimem myslím utlumení zvuku pro poslech v noci, ne podsvícení.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jarda  |  22. 04. 2021 22:05

Dobrý večer všem. Jsem v problematice totální laik, nicméně přesto poníženě prosím o radu...
TV: Philips 50PUS8505 (že prý Dolby Atmos)
Soundbar: TCL TS8111 (že prý Dolby Atmos)
Ať s nastavením TV a baru dělám, co dělám, na soundbaru se objeví vždy jen nápis "PCM AUDIO" nikoliv "Dolby atmos" a zvuk mi "prostorový" teda nepříjde ani trochu. Hutnější ano, prostorový nikoliv.
Připojeno skrz HDMI. Štelování hlasitosti baru ovladačem od TV cajk, nicméně zvuk pořád celkem placka. Co s tím?

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
externí redaktor AVmania.cz | 24. 04. 2021 10:35

Dobrý den, předpokládám, že jste do televizoru přivedl signál formátu Dolby Atmos. Pokud ne, lze jen těžko očekávat Dolby Atmos. Lze stáhnout nějaká oficiální demonstrační videa a odzkoušet. Předpokládám, že i samotný televizor, pakliže podporuje Dolby Atmos, by měl tento signál umět detekovat a v nějaké informační liště zobrazit (soundbar/nesoundbar).//ještě doplním, že v případě jakýchkoliv dotazů je nejlepší se přihlásit na naše diskuzní fórum a tam přesný dotaz položit ve správné sekci. Předpokládám, že se Vám někdo bude věnovat. Více hlav, více ví.
S pozdravemAlexandr Bray

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Barthezz  |  09. 05. 2021 11:20

U me to delalo to same na LG televizy, stacilo vypnout PCM na optice a nechat na Auto a vsude na DTV me to jiz pise DOLBY sound a kdyz tam pustim film pres VLC [po zapnutem hdmi pass-through] z PC naprimo do HDMI1 v soundbaru [HDMI AMD grafika] tak dokonce i u par filmu ATMOS a to je fakt pecka [televize me atmos nativne nepodporuje, jen xbox a PC]
Jinak moje zkusenosti za 2 dny s nejnovejsim fw [aktualizaci jsem jako IT maniak proved hned jako prvni vec ] jsou na 99% pozitivni, mozna to par hodin "smrdelo" jak se tam neco vypalovalo ale to prestalo, ARC funguje skvele, jako "rodinny" soundbar pecka. zadne vypadavani zvuku se nekona, do 3 do rana jsem koukal pres PLEX [synology NAS] na par Dolby Digital plus filmu a vsude 100% uptime zvuku a dolby sound ... jedine teda negativum davam za to, ze to nativne neumi DTS ale s tim si nastesti PLEX poradi a prevede to realtime [po vypnuti DTS v nastaveni] do DD+ AAC

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Vít Rudolf  |  11. 05. 2021 14:04

Tak, problémy s mini výpadky zvuku, při připojení přes HDMI ARC vyřešeny aktuálním SW verze 80/80atp. zde odkaz. https://tinyurl.com/ygtv73j3...
po aktualizaci určitě proveďte ješte factory reset.
Osobně mi příjde po aktualizaci horší proklesení zvuku, jak kdyby upravili EQ k horšímu. Již řeší na podpoře.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Petr  |  24. 10. 2021 19:39

Zdravím, skutečně po nejnovější aktualizaci jsou výpadky zvuku minimální.
Také jsem si hned všiml, že mezi zvukovými předvolbami není prakticky vůbec žádný rozdíl.
Možná už ten zvuk není ani tak dobrý jak dříve. Chybí mě tam trochu výšky a středy.
Asi by pomohla ještě jedna aktualizace s doladěním zvuku.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Jakub  |  30. 03. 2022 10:04

Mám nejnovější verzi, ale výpadky stále jsou. Sice už né tak časté, ale jsou. Navíc zvuk je teď horší a komunikace s TCL podporou je na facku. Budu reklamovat a nechám si vrátit peníze. Neskutečnej smějd.

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Venca  |  24. 06. 2022 00:15

Co se týče výpadků, tak i já přispěji. Vypadává i na nej FW z 24.6.22 a to i po factory resetu . Děje se to na Optice i HDMI. Důvod je prostý. Jde o zpracování digitálního signálu a pokud dojde k poklesu hlasitosti tak dojde k přerušení zvuku. Je to asi jakási úspora, kde elektronika nedetekuje zvuk, tak vyřadí funkci zesílení. Já to zkoušel vyřešit mnoha způsoby. Určitě pomůže zesílit maximálně vstup, a ubrat hlasitost na soundbaru. Stejný problém jsem měl i ze starou aparaturou Panasonic, která jela přes optiku. Určitě doporučuji prolézt menu přehrávače (TV / DVD / Android,...), zda nemá nějaké nastavení hlasitosti apod. (popř. zdroj zpracování PCM apod.) Bohužel dále bojuji z tím, že se uspí, vypne android, někdy se nezapne, když zapnu android.... Androidem to není mám ten nejlepší co může být a to je Nvidia Shield, který má podporu dolby. Někdy bojuji se synchronizací zvuku apod. No bohužel to asi nebude jen soundbarem, jde o to, že i v dnešní době, neumí udělat jednoduchý koncept zařízení, který komunikuje na stejném protokolu se všemi zařízeními. No prostě amatéři. TCL považuji za dobrou značku, ale nevěřím že bude problém jen u tohoto soundbaru. Na druhou stranu, mohu kladně hodnotit, zpracování zvuku. Možná někdy moc basuje, a basy nelze úplně vyřadit, jen ubrat. Dolby je opravdu kvalitní. Tak přeji dostatek trpělivosti

Odpovědět  |  Souhlasím  |  Nesouhlasím
Zasílat názory