Katastrofa na druhou!!

Sabina
30. ledna 2015 • 8:57

Katastrofa:-( horší pohádku jsem už dlouho neviděla... Dívalo se nás na to 5 lidí a všichni jsme měli stejný názor, ani jsme se na to nedodívali.

Lukáš
23. ledna 2015 • 10:45

Nejenom na tomto hodnocení, ale i na jiných diskuzích je vidět, jak jsme inteligentní národ. Přátelé, od doby Princezny ze mlejna, je to nejlepší pohádka. A je jedno, že to jsou známé příběhy. Pohádky mají originální zpracování, výbornou a hlavně zapamatovatelnou hudbu, perfektní texty a hlavně-poetiku, což za posledních 20 let nemá žádná pohádka. Mám rád pohádky a všechny ty nové, co jsem viděl mají spoustu akce, zbytečně složitý děj, hudbu o ničem, ale hlavně nemají poetiku, které měly starší pohádky. Moje 2 pětileté děti viděly Tři bratry jednou a hned si zpívaly písničky, Doteď to viděly snad 10x a chtějí to vidět znovu a znovu. A o tom to přátelé je. Zaujmout děti. Zaposlouchejte se do těch jednoduchých, ale v podstatě geniálních textů. Kdo z našich slavných pohádkových tvůrců by dokázal takto zajímavě natočit pohádku? Nikdo. Rádoby pohádky s peklem, draky a loupežníky, ze kterých si nepamatuji naprosto nic-ani texty, ani hudbu ani složitý děj. Tři bratry jsem viděl 3x a pamatuji si téměř vše, protože to prostě člověka zaujme. Jestli někdo mluví o úpadku, přátelé, tak se podívejte na filmy pana Trošky. Viz. Z pekla štěstí, či Kaměňák a Babovřesky. Tomu já říkám úpadek. Pan Svěrák je autor, který drží úroveň českých filmů a pohádek nad vodou.

Moma
13. ledna 2015 • 10:12

Nejtrapnější pohádka co jsem viděla. Jediný Lábus byl skvělý.

Tereza
4. října 2014 • 17:53

Nejlepší filmová pohádka kterou jsem kdy viděla, skvělí herci a hezká písnička od Jana (Tomáš Klus) a to je mi 13 let .:-):-):-)

Jaroslav trojovský
20. března 2020 • 9:22

Omlouvå Tě,že Ti je 13 let.Většī slátaninu jsem neviděl.

Baf
1. září 2014 • 8:50

Tomáš Klus? Sólová to obdoba slizounků z Chinaski? Tak to jsem si zcela jistý, že mě tohle "veledílo" mine.

Sláva
31. srpna 2014 • 21:48

Ani jeden jsem neviděl:-D

Milda
30. srpna 2014 • 12:32

Další z novodobých "ptákovin" s pseudoherci kterými se nemá cenu zaobírat

Jakub
29. srpna 2014 • 10:50

Já vám nevím. Byli jsme na této pohádce s celou rodinou 2 dospělí a 3 děti (9-16) a kromě nejmladšího člena to propadlo u všech. 16ti letý by na to šel znovu jedině kdyby se před tím výrazně "zhulil" . Prostřední si zapamatoval "jsem holub, připravil jsem vlka o lup", protože to zatznělo 100x a více. Dospělým se líbil prvek s vypravěčem. Co se nám vyloženě nelíbilo: - růženka se píchla o trn usnula a nakonec ji zachránil "princ"... aha tak to tu ještě nebylo, pocit na konci této části byl hurá jdeme domů, bohužel ne, začíná další pohádka tentokrát o karkulce - karkulka celkem pochopitelný výrazně pedofilní příběh s převleky, které se ve filmu používaly v 70-80 letech (vlk s kouřem z tlamy byl stejně retro jako mechanický holub :-/). Asi nejvíc je z toho cítit, že zpracování se tváří jako velkopohádka ale vychází jako parodie na sebe. Abych nekončil negativně - herecké obsazení perfektní. Za nás 20% kvůli malým dětem jinak nad 10 let ztráta času :-(

.
29. srpna 2014 • 22:21

Jestli je to taková "pecka" jako Kuky se vrací, tak to raději nebudu ztrácet čas, natož peníze.:-D

dan
30. srpna 2014 • 22:53

Je videt že jste nepochopil o co vubec jde ja jsem dlouho nevidel neco tak uzasnyho a citlive natočenyho jako pravê toto.Skuste se zamyslet jeste jednou nad tou pohadkou. Dêkuji Vam Zdeñku Svêraku nikdy jste mê nezklamal \ať se daří a nenechte se otrávit bylo to ùžasny.

Q
1. září 2014 • 10:01

dan, prosim ta a to pouzivas aku logiku? Napisal nazor jeho a jeho rodiny. Nikde nie je napisane a ani prikazane, ze to dielo sa mu MUSI pacit. Jednoducho sa mu nepaci a pravdepodobnena tom nic nezmeni ani dalsie zamyslanie sa. Mimochodom, pozriet si to este niekolko krat si predstavujes akoze zadarmo, alebo za to opat platit. pretoze potom by si mu to maz zaplatiti ty. Mylim sa? Alebo tu odrazu obratis kartu? Daju sa podla teba nepochopit tri notoricky zname rozpravky? Nemyslim si to. Da sa nepochopit ich "novodobe" spracovanie, ich zlepenie do "cool" celku, ktory ale nemusi byt v sulade s predstavami divaka. Na novodobe spracovania znamych veci su vacsinou velmi zle ohlasy. A co som cital divacke nazory, boli aj rozpacite, aj negativne, nie len obdivne. Ale to je normalne. Nikdy sa neda vyhoviet vsetkym, tak to respektuj a nesnaz sa vnucovat ludom tvoj pohlad.
Alebo si za postup, aky ponukas ty? Budem do teba hustit, aby si sa nad dielom, ktore sa ti paci, zamyslal dovtedy, kym sa ti znepaci? Ano, je to presny opak tvojho postoja. Bral by si to? ja nie.
Dielo som nevidel a podla ohlasov, ani vidiet nebudem. Nevidim jediny dovod.
Maleficent sa aspon snazil o iny pohlad na znamu rozpravku. Pohlad z druhej strany. Tym je zaujimavy a divacky pritazlivy. Ale toto len pesnickami zlepne nieco....sorry, ani zadarmo.

Lukáš
23. ledna 2015 • 10:53

je vidět, že jste, jako ostatní, pohádku vůbec nepochopili. Nejde o to, že to jsou známé příběhy, ale právě o to zpracování. O to, že tam jsou sice jednoduché, ale právě v tom geniální texty, které si každý zapamatuje. např moje 5ti leté děti si to zapamatovali hned a pohádku chtějí vidět znovu a znovu. A o tom to je. Navíc je ta pohádka, na rozdíl od ostatních, poetická. Ale bohužel, dnes, jak v pohádce nestříká krev z dračích hlav, není strašidelné peklo, a nemá to složitý děj, tak to není pohádka, že? Geniálnost pohádky je právě v tom zpracování, jednoduchosti a optimismu, který z ní čiší. Já si ze současných pohádek nepamatuju absolutně nic-herce, hudbu, dialogy, prostě ni. Ze třech bratrů si pmamatuju vše. Víc není třeba k tomu psát. Pan Svěrák opět pozvedl úroveň českých pohádek, které poslední dobou klesá.