Podle Johna Birda, konzultanta společnosti Fututresource, by v roce 2014 ve Velké Británii již 90 % prodávaných televizorů mělo nabízet připojení k internetu a síťovým službám. Vzhledem k tomu, že náš trh je tomu „ostrovnímu“ podobný, můžeme se pravděpodobně podobných čísel dočkat i v České republice. V současné době zhruba 25 % televizorů na trhu již nabízí připojení k síti a internetové funkce stále častěji míří do levnějších modelů.
O multimediálních aplikacích a síťové podpoře mluví prakticky všichni výrobci. Momentálně se nenajde výrobce, který by nějakou svoji verzi „internetové televize“ nenabízel, většinou si přehrajete alespoň videa na YouTube. Nicméně trend v USA naznačuje, že i placené streamované video má budoucnost.V Evropě sice zatím výrobci s podobnými službami zatím váhají, ale například Samsung se nechal slyšet, že by se majitelé jejich televizorů měli dočkat letos první on-line půjčovny. Zkrátka, i když to mnoho lidí nevyužije, modelů s „internetem“ bude čím dál více.
Nový televizor vybírejte pečlivě. Kolik do něj chcete investovat, na jaké ceně začínají kvalitní modely? Jaká bude nejvhodnější úhlopříčka, rozlišení a jaký typ zobrazovacího panelu? Určitě si přečtěte návod Jak dobře koupit televizor.
Doporučujeme také redakční výběry televizorů: