Jaromír Bečička
26. listopadu 2021 • 15:26

Také jsem přešel z UPC na Vodafone TV,neboli z Horizonu na ten nový systém.A jsem docela krajně nespokojený.Nevíte někdo kódy chybových hlášení?Sleduji to na PC a často se mi stává,že po přihlášení a pokusu vybrat svůj profil se mi objeví hláška -nepodařilo se přihlásit.Zkuste to prosím později (WA181) .Nevíte někdo co s tím?

CIT
15. června 2021 • 22:29

Zdravím Uživatele (nedobrovolné i uvažující) Vodafone TV.
Krátké shrnuti zkušenosti pár dnů po nuceném přechodu UPC -> Vodafone.
Jsem asi 20 let u UPC (no prostě ani nepamatuji), zažil jsem většinu STB, posedni „cihla“.
Plusy Vodafone STB (Premium) oproti cihle UPC:
1) Plynule přehrávaní a přetáčení s náhledy – super na reklamy.
2) Neseká se při přetáčeni a když už, tak si alespoň pamatuje kde.
Hm, to je konec..
Minusy oproti UPC cihle nebo konkurenci:
1) EPG:
• Nejdou seřadit dle vlastního pořadí
• nejsou oblíbené, vlastní seznamy
• nelze rozpoznat nepředplacené kanály
• 5 programů na metrové obrazovce???
• Prázdné (neviditelné) názvy delších pořadů
2) Dálkový ovladač:
• Hlasové ovládání – dětská hračka, zkouška CNN – za nula, Prima news – první Princ Bajaja.
• Nedostanete se do základních funkci jako třeba nahrávky apod, vše přes menu
• Absolutně nevyužité tlačítka v menu kromě základních šipek, exit a back
• Nevypíná TV (Samsung)
3) Správa nahrávek a plánu
• Katastrofa
• Zjistit co se bude nahrávat anebo je nahráno hrůza
• Smazat třeba dva díly NAJEDNOU (označit) – nemožné
• Jestli platí 90 dnů tak je to o nekonečno kratší než cihla s HDD
Můžu porovnat s modrou konkurenci (ještě na starým stb) a totální propadák kromě 90:30 za čas uloženi.
U UPC jsem byl kvůli internetu a poměrně slušné TV (kdysi).
Na to, že za to platím, je velkou drzosti poskytovatele říkat mi, že jsem de…l a nevím, na co se dívám nebo co mám rád a on to musí vyřídit za mně. Alzheimera ještě (snad) nemám.
PS. Pokud někdo snad doufá v oblíbené, řazení, filtr nebo podobné blbosti – zpátky na zem. Hotovo, zaplaceno, projekt ukončen. Možná se pletu – pravděpodobnost 10%.
Dnes koukám po netu a vážně zvažuji modrou nebo jinou alternativu.

Schmidova Hana,
11. června 2021 • 0:06

Dobrý den, všichni uživatelé služeb odVodafonu.Od doby kdy jsem musela přejít od UPC k Vodafonu(nikdo se mè neptal jestli chci přejít,)jednoduše pouze oznámili,že se bude vyměňovat stávající zařízení za NOVÉ,LEPŠÍ a snadnější co se týká obsluhy,prostě jednoduše nebylo možné se rozhodnout.Mám od 9.4.21 zařízení nové ale fungující snad jen podle toho jaké v Televizi hlásí jak ten den bude.Pro potíže které mè pronásledují jsem si koupila novou Televizi do které bylo možné nainstalovat aplikaci Lepší.tv.Aplikaci mám již nainstalovanou a již sleduji programy Lepší. TV.Velký výběr stanic,které si sama vyberu, zaplatím pouze to na co se.chci dívat,a né jejich balíčky které nesleduji,pouze 1 kanál,ale musím zaplatit celý balíček.Jsem spokojená a bez problémů. Kdo můžete od Vodafonu utíkejte.

Jana
28. dubna 2021 • 21:45

Dobrý den, jsem též nespokojená z internetem který každou chvíli nefunguje, hbo go taky jde jen když má asi náladu. Programy z větší části úplně zbytečný. Jsem u upc už dobrých 20let a je potřeba udělat změnu.

Pavel Veinert
28. dubna 2021 • 8:11

Vodafone prémiový STB třídění programů: nelze, to si opravdu dělají srandu, jak je možné, že nelze přesouvat programy, nebo alespoň vytvořit oblíbené.EPG:
proč nemají tlačítko s nápisem EPG? Proč je to skryto pod barevnými tlačítky???
Další průšvih, vlevo nahoře v EPG máte ikonku pro nastavení, do které se nelze dostat???
Kdo to programoval???
Opravdu velmi zvažuji vrácení zařízení možná i ukončení služeb Vodafone
Dříve UPC mělo lepší zařízení.

Jakub
29. dubna 2021 • 18:19

Já neví mjak to ale já jsem problémy které vy máte ještě nrpostrehnu la jede mi to dobře sice mi také vadí že si nemoh u prrnastavit kanály, epg je mód barvami a je to jen než konkurence kterou ujsem zkoušel ale problém s obrazem, internetem jsem neměl a StB mě tak trochu taky štve no ale doufám že si Pospíši a vydají aspoň webovou aplikaci a snad to konečně nastavovani kanálu. Díky tomu že jsme u Vodafonu 9 let a byly jsme spokojeni a t-mobile nás sklamal a o2 nwm nwm tak zůstáváme u Vodafonu a vodafone tv to se ještě uvidí jak to s ní dopadne, když tak půjdem k telly jo a je strašně blbý že to ukazuje i kanály který nejsou předplacený, kdyby šlo zkusit ještě UPC tak ho skusim. No to je můj názor a ahoj

Honzq
11. dubna 2021 • 3:06

Byli jsme spokojenymi zakazniky UPC, bohuzel s prechodem na Vodafone nam byl pred nekolika dny nainstalovan jejich set top box a je to fakt katastrofa. Oproti UPC je to navrat do minulosti. V set top boxu jiz nenaleznete ceska radia mimo Ceskeho rozhlasu, EPG je neprehledne, na obladaci jsme u UPC vyuzivali klavesnici a tady neni, nahrane porady vam po30 dnech zmizi, pri zpetnem prehravani se porady sekaji. Kdyz kouknete na cenik VF, tak maji novi zakaznici mnohem lepsi ceny nez my. Jiz hledame lepsi alternativu VF. Velmi nas zklamali

Jana
10. dubna 2021 • 1:30

Jo a u O2 stacil jeden ovladac. Precvaknutim dvou tlacitek sel ovladat set-top box a i tv. U Vodafonu zase dva ovladace. Za me Vodafon fakt neee !!!

Jana
10. dubna 2021 • 1:23

9 let jsme meli vse od O2 - net, tv, pausaly, ale manzel presel nedavno k Vodafonu kvuli video passu nebo co to je. Tak me prekecal, at k nim taky prejdu a ze tam dame i net a tv, ze to bude levnejsi. A ? Strasny !!! Dnes prisla ta ,,krabice,, k tv. ZLATY O2 - fungavolo to, sel vytvorit vlastni seznam kanalu, ktere sly seradit, ty ktere jsem nechtela, jsem vymazala a slo to i v aplikaci. U Vodafonu to nejde. Nejradsi bych to cele zrusila a nechala O2.

Libor
7. dubna 2021 • 22:40

Tak dnes nám slavnostně vyměnili UPC za Vodafone. Po 5 hodinách rozčilování, nastavování a snad 200x restartování jsem se rozhodl, že zkusím jinou TV platformu. Při hledání na netu jsem omylem zabrousil na stránky Vodafone a tam jsem se definitivně rozhodl změnit komplet vše co doma mám od UPC kde jsem byl 19 let. Jako stávající zákazník internet za 542 kč, jako nový zákazník 398 kč a to na stálo- To mně tak dožralo, že jsem objednal net za 299,- kč a lepší.tv (mám ji na chalupě šlape OK) za 199. Suma sumárum vše za 500,- kč oproti 872,-kč co mám nyní sice o něco pomalejší net, ale lepší tv s možností na 4 zařízeních (třeba smartTV) a s více programy. VODAFONE UŽ NIKDY!!!! Momentálně čekám už 12 min. jestli se mi milostivě posune menu u netfllixu a už to raději zase restartuju :-(

21. března 2021 • 2:11

Zlaté UPC od ledna jsem u vodafonu, je to katastrofa kdykoliv se chci podívat na zpětné shlédnutí pořadu tak musím restartovat TV. Když se odhlásím z Netflixu tak musím TV odpojit ze sítě a pak ještě restartovat TV. Už mě to přestává bavit. Nejraději bych od vodafonu odešla, ale nevím kdo by mi nabídnut lepší nabídku na TV a internet.

Libor
7. dubna 2021 • 22:47

Kde kdo změnil jsem na lepsi.tv za 199,- (více programu, lepší uživatelské prostředí. sledování kde chci na smart TV na chalupě nebo doma) internet jsem pořídil za 299,- u T-mobile 1000 Mbit/s a za 6 měsíců uvidím. V každém případě VodofoneTV do baráku už nikdy, max. pořídím jen internet.

David
6. února 2021 • 2:57

Mám ten nový bazmek od Vodafonu doma už 4 dny (předtím Horizon a ještě předtím Mediabox, nebo jak se to jmenovalo). A řeknu vám, že každý vývoj/modernizace jsou nejmíň tak 2 kroky vzad. Zlatý ten původní starý, velký, těžký placatý Mediabox s HDD, ten jsem měl 6 let a bez problémů, bez nervů, fungoval jak měl. Pak se mi pokazil ovladač, a jelikož se už nevyráběly, tak mi ho vyměnili za Horizon. Ten každý týden (někdy i 2x) zamrznul, a musel jsem ho restartovat. Řazení programů zmizelo, dalo se už jen vybrat (třeba) 20 oblíbených, a listovat jen v nich. Nadával jsem na ten krám, ale to jsem ještě nevěděl, co za pikslu mi přinese po novém roce Ježíšek-Vodafone! >:-( (Teď by to chtělo zvracející smajlík). Pro Kristapána, které vemeno vymýšlelo to ovládání? Nic blbějšího na světě jsem ještě neviděl. U předchozích modelů se daly tlačítka nahmatat i poslepu, teď, abych si pokaždé rozsvítil, a stejně se na ty knoflíky člověk netrefí, nebo mačká něco jiného, než chtěl. Řazení programu nejen, že se nevrátilo, ale zmizela už i možnost složky "oblíbených". Teď, abych si pamatoval čísla všech kanálů, když chci třeba z Paramountu na Discovery, tak asi těžko budu mačkat 70x plusko, že? Tlačítko rychlého návratu na předchozí kanál taky zmizelo. HDD definitivně pryč, zbyly jen nahrávky na cloud, ale po 30 dnech nenávratně zmizí. Hnus. A když se k nim člověk chce dostat, tak si vyrobí otlak na palci, protože musí nejmíň 20x zmáčknout šipku a OK, než se tam prokliká. To je pěkné haraguro. Jsem tak vzteklý, že uvažuju o zrušení TV úplně.

David
7. května 2021 • 17:35

Asi bych měl něco doplnit, po třech měsících užívání. Nikdy jsem neměl výše (níže) uváděné problémy z kvalitou obrazu, ani signálem internetu. Jenže když už jsem si konečně trochu zvykl na to debilní ovládání, a ještě debilnější menu (nechápu, proč, když se chci dívat na pořad, který jsem si den předem nahrál, musím lézt složitě přes menu a nastavení přístroje a nahrávky a tam zase něco potvrzovat), tak přišla minulý a tento týden další rána. Nejen, že zmizely z cloudu všechny mé nahrané pořady, ale ono se na něj (do něj, jako do toho cloudu) nedá celý tento týden už ani nic nahrát! Ani včera, no to už je vrchol! Na jejich omluvné smsky jim zvysoka seru, tvrdí v nich, že je vše již opraveno právě ve chvíli, kdy mi to přestalo fungovat!

Milan
2. února 2021 • 19:24

mberi@seznam.cz
Mám nově Vodafone TV a jsem rozladěn. Kvalita obrazu šla dolů, obraz jako když se díváte přes špinavé okno, chvílemi obrazovka poblikává jako zadní kontrolky na routeru. Když obraz stopnu,někdy obrazovka zhasne jako když se vypne tv a rozsvítí se až cca po deseti vteřinách. Při přetáčení obrazu se někdy pomalu načítají okna-takže jsou černá a nevidíte co přetáčíte. Nahraný pořad je v cloudu až druhý den.Kostrbaté písmo v titulkách zpráv. Kvalita neodpovídá HD. Připojení máme 150mB/s, televize Samsung UE49KU6452. Jiný HDMI kabel nepomohl, dnes tady byl technik a dál mi zase jen další HDMI kabel a vypnul 4K v nastavení StB. Bez výsledku. Stále pocit špinavého okna, rozostřených brýlí a poblikávající zářivky -toť dojem z obrazu. Takže už dál nevím.

Panda
25. ledna 2021 • 17:27

Vodafone zrušit. Mám služby UPC 15 let, naprosto bez problémů. Co je převzal Vodafone mám po TV. Od 8.1. neustálé problémy-stbox není inicializován, nemáte předplacený kanál, nelze přehrát nahrávky, zpětné shlédnutí není možné a další chuťovky. Po desítkách pokusů se s tema debilama podařilo dohodnout výměnu stboxu 22.1. A jelo to. Dnes vše v prdeli, nejde pustit ano Nova v HD o zpětném shlédnutí a nahrávkách ani nemluvě!!??? ZITRA ZARIZENI VRACÍM A VYZÝVÁM: Klienti UPC, UTIKEJTE OD VODAFONE, JA UZ MÁM NERVY V PRDELI 😵😠

Lucka
1. února 2021 • 8:49

My máme opačný problém. Přehrávají jde bez problémů , nahrávání taktéž. Ale od doby co máme set-top box buď ovladač vůbec nereaguje na set-top box takže se musí několikrát restartovat nebo že má set-top box časovač na vypnutí tv ale opětovném zapnutí dlouho trvá než tv naskočí.Máme nově i internet a už sem nám stalo že z ničeho nic vypadl internet.

Milan Gřegoř
1. února 2021 • 23:15

Úplně stejný problém včetně komunikace s debilama jen ještě nejsem ve fázi výměny ... pravděpodobně zítra další pokus

pepan
10. března 2021 • 9:31

Do slova s tím souhlasím.
Je to sice něco jako volání k mimozemské civilizaci, ale snad to někdo přečte.
17.2.2021 mi po 20 letech služeb UPC (nekomentuji cenovou politiku UPC) vyměnili slavnostně modem a přešel jsem pod služby Vodafonu.
Od té doby kostičkování, stíny, nedá se na koukat (není to TV ta je nová), nelze setřídit atd. napsáno nahoře.
Po 14 dnech zkušeností a snah s tím "nepovedeným bazmekem" něco udělat končím s kabelovkou, stačí mi ČT a pár slušných stanic přes anténu a Netflix.
KONČÍM A VRACÍM. UTÍKEJTE OD VODAFONU. SLUŽBY NA DVĚ VĚCI.
A pokud nenabídnou internet za slušnou cenu, tak ať si strčí do pr...e i ten modem.
A kde to je? Není to nikde v divočině.Praha 6 - Vokovice

21. března 2021 • 2:15

Stejné problémy jak tu uvádíte. Je to katastrofa. Nevím si rady co dál

Emilie
27. března 2021 • 14:34

Taky mám nervy v prdeli,věčně mi nejde setobox,seká se a nic nefunguje,zlatý UPC.

nick
28. června 2021 • 20:18

jj. po10letech UPC budu koncit. Castejsi vypadky a mrznuti. Ach jo... Sluzba na dve veci.

Zdenka Pospisilova
4. září 2021 • 7:10

Já jako seniorka,jsem na tom stejne ,jen ty nervy nemam už ani tam jako vy.S takovou firmou končím.

Comus Omega
7. dubna 2020 • 21:37

Vodafone TV mám teprve pár dní a jsem velmi spokojený. Je to mnohem lepší, stabilnější a funkčnější než O2 TV, kdy jsem se často musel nervovat, zvedat a set-top box (STB) restartovat. Zatím mě trápí jen 3 věci - které budou snad brzy vyřešeny:1. Vodafone TV zatím jede pouze skrze STB či na mobilu. Není žádná aplikace pro chytré televizory, Apple TV, Chromecast, atd. Byl bych radši za tu aplikaci, než mít zbytečně další zařízení + ovladač. Naštěstí to není takový laciný zasekaný krám jako STB od O2.2. Nikde jsem nenašel jak si seřadit programy dle vlastních preferencí, zřejmě to nejde. Bylo by fajn, kdyby si zde vzal Vodafone příklad od SledovaniTV, kde se dají programy velmi snadno a rychle seřadit v rámci webového rozhraní, kde se také např.na notebooku dá na online TV dívat.3. Seznam programů s detaily (EPG) mi přijde lehce odfláknutý. Zatímco konkurenční služby uvádí "Mentalista (Pohřebiště)", tak Vodafone TV uvádí pouze "Mentalista - S7, E11", což je takový absolutně zbytečný a nic neříkající číselný guláš..Avšak, vzhledem k tomu, že jde o novou službu a Vodafone TV u nás teprve začíná, tak se tyto porodní bolesti dá chápat a akceptovat. Díky pevnému internetu a hlasovým službám mám Vodafone TV za velmi atraktivní cenu - cca o 300,-Kč levnější.. ;-)

GA
24. března 2020 • 17:27

A AppleTV prd...

Martin P.
24. března 2020 • 12:12

Placené programy zdarma ? A ja jaj.... takový bojovník proti falešným sobům a taková dle mého názoru klamavá reklama.

Doggg
24. března 2020 • 5:57

To je flashback z 90 tek je? Stovky zbytečných programu, další desítky v nějakých baliccich ; to opravdu někdo kupuje?...

Martin P.
24. března 2020 • 13:45

Nemáte na výběr. Balíčky jedou všichni nikdo Vám neumožňuje výběr jednotlivých kanálů. A je jedno jestli to je IPTV operátor , DVB-C kabelovka nebo satelitní operátor.Musíte si sám spočítat kolik % z toho co platíte chcete a když tak si vybrat někoho jiného. Nebo jinou technologii příjmu.

melipa
24. března 2020 • 15:17

Nakombinovat si nabídku sám umožňuje Netbox. Sice tam pak máte nějaké kombinace, které musíme vzít všechny, nebo žádné (typu CS film + CS History), jde si s tím ale dost pohrát

Mike. M
25. března 2020 • 8:16

Jj presne. Nacic ten cs film/mini/horor je v 1 kanale, mini dopoledne, film odpoledne horor vnoci, ale axn white a black jsou 2 ruzne kanály spojene. Ale i tak co se tyce komfortu, prog.nabidky a sw pro urcite tv je to top. Lg, samsung androidi tv a dalsi. O2rv na svem samsungu nemam

Mike. M
25. března 2020 • 8:14

No ja prosel hodne iptv a jedina vyhovujici je kuki a u te jsem uz nejaky patek. Tam nemas balicky, tam mas dane kanály, 15 potazmo 30 a dalsi si muzes vybrat jednotlive. Taky 15/30.

.
23. března 2020 • 19:54

Jakožto nucený uživatel UPC jsem očekával mnohem přívětivější přístup když Vodafone UPC koupil. Jak se dívám na nabídku TV, tak to dělali stejní reklamní mágové jako v UPC, takže se dle mého názoru nic ve vedení TV sekce nic nezměnilo a jen se přejmenoval název z UPC na Vodafone. Stále se nedozvíte kolik stojí TV + internet(musíte zavolat na masážní linku). Opět musíme platit výpalné za půjčení settoboxu a s tím spojené vrácení, opět na webovkách najít specifikace a ceny pro zakoupení settopoboxu. Prostě stále stejná písnička a ceny stejné nebo vyšší.

Určitě si přečtěte

Články odjinud