Martin  Hlavatý
29. září 2022 • 13:33

Zdravím teď taky řešíme internet na domů a nevíme jestli Vodafone a nebo o tu minuli týden jsme se nastěhovali do podobného bytu https://www.eurobydleni.cz/byty/olomouc/prodej/... v Olomouci a máme zatím jen mobilní data. A tak hledáme něco rychlejšího a a cenově dostupného. Nemáte třeba nějaký ještě jiný tip? S Vodafone právě zkušenosti ještě nemám , ale co všichni píšou tak samé problémy..

Petr P.
16. ledna 2022 • 17:02

Já jsem velmi zklamaný z nového STB VF: Technik mi přijel do bytu instalovat STB, zapojil ho stejnými kabely, jako byl původní STB UPC, vyzkoušel že jde obraz a zvuk (vyslovil obavy, aby zvuk vůbec šel) a rychle odešel. Mám zapojený STB do TV, kterou používám i jako monitor pro PC, k tomu mám zapojené domácí kino....jenže ejhle: Po 24 hod - tedy po inicializaci nového modemu - přestalo hrát domácí kino a to jak pro TV tak i pro PC.
Reklamoval jsem na Technické podpoře VF, tam mi sdělili, že o takové situaci vědí, že se jedná o SW chybu zařízení, a že oni s tím nic neudělají.
Jak jsem byl ty dlouhé roky zvyklý na zvuk domácího kina, tak ten zvuk z TV reproduktorů se mi vůbec nelíbí a jsem z toho fakt otrávený. A platím službu, která mě nevyhovuje.

Antonín
2. prosince 2021 • 20:56

Moc mě mrzí že jsem jsem u Vodafonu UPC , jenom problémy,

Kristýna
30. listopadu 2021 • 20:17

Zdravím, víte někdo jak při zpětném přehrávání zařídit aby se při zvolení prvního dílu seriálu přehrál po skončení další díl? Vždycky mi to po uplynutí doby hodí zpátky na začátek a jede jeden díl pořád dokola.

Miloš
13. června 2021 • 21:07

Mám čerstvé vyměněny komponenty UPC (mediabox a settop box) za nové od Vodafone. Takový šunt, to jen tak nevidí. Misto jedné krabičky dvě, když sleduji pořad nepřímo mám hlasitost tak na 14, ale když neco sleduji zpětně mam to na 100 a ještě se asi budu muset naučit odezirat. Prostě nás opět podvedli.

Mirek
22. května 2021 • 13:01

Taaakže přešel jsem od Skylinku, který nefungoval při jakýmkoliv dešti, nebo větříku k Vodafone TV, který nefunguje i za hezkýho počasí. Set-top-box se často zasekává, odpojuje se od internetu. Co se týká filmů, tak to je větší sranda. Zatím ani jeden film/seriál/cokoliv neproběhne bez soustavného zasekávání se. Filmy zpětně jdou přehrát jedině po náhodným klikání a zkoušení kdy už se to konečně spustí. Vlastně narovinu jak služba pevný internet od Vodafone tak i služba Vodafone TV nestojí za nic, ale na druhou stranu asi díky pravděpodobnýmu záměru Vodafone již skoro nekoukám na TV ani nechodím na internet, protože by mě to stálo nervy a chodím víc ven a cítím se vlastně asi i zdravě. Takže díky Vodafone, že stojíš za houby, asi je to to, co tenhle svět teď potřebuje :D

Martin Vlček
22. dubna 2021 • 11:18

V tomto týdnu mi vyměnili zařízení UPC za to nové od VDF. Bohužel jsem zjistil, že hodnocení v této diskuzi nelže. Je to strašná tragédie. Zpětné přehrávání je jako házet kostkou, jestli vám padne šestka. Podle toho se to pak spustí nebo ne. Navíc některé pořady nezačínají od začátku nebo některé brzo končí. Je to fakt na prd. Pak se přehrávání strašně zasekává. Dále starým ovladačem jsem mohl spouštět i televizi a nepotřeboval tak dva ovladače. Ovladač měl z druhé strany klávesnici pro psaní textu při vyhledávání. Ten nový to nemá a navíc mě v manuálu pobavila věta, že je vyhledávání děsně jednoduché, protože stačí šipkami jet na jednotlivá písmena a pak stisknout OK a takhle jednoduše psát text ve vyhledávání - to si asi dělají legraci, ne? Migrace není krok zpět, ale minimálně tři, protože ztráta přehrávání v PC je přímo dementní. Plus absence nahrávání na USB a cloud - i když to mě asi bolí méně. Taky reakční doba při spuštění nebo při přepínání je celkem tragická. Nechápu proč s migrací nepočkali než vymyslí krabici, která bude srovnatelná s tou starou. Mám pocit, že jediný důvod byl, abych viděl logo VDF při spuštění.

Andy.004
21. dubna 2021 • 2:13

Tak doteď jsem mě televizy od púvodně UPC připojenou přes CMI modul, přímo kartu do TV, a dnes jsem si zařídil Vodafone TV. Set top box. A katastrofa v každém směru. Přes tu krabičku a následně kabel se dostaví zvuk a obraz do televize v tragické kvalitě. O zpomalené reakci menu a ovladače nemluvě. Jestli má někdo kvalitnější TV, tak přes SET TOP BOX, všechny ty vychytávky za které si připlatíte, přijdou rázem v niveč. Dalo by se to asi tolerovat při TV s HD Ready, ale ne při FULL HD a víš. Jdu si to zítra hned vyměnit zpět za kartu. Fatk hrůza.

CzBob
2. dubna 2021 • 11:22

Jestli mohu doporučit, oddalte si plánovanou migraci služeb z UPC pod Vodafone jak to nejvíc půjde. Protože ty STB (standard a premium wifi) jsou se současným firmware katastrofální!! O firmware a updaty se starají Rumuni a bohužel to mluví za vše. Vím o čem píšu, chytřejší pochopí ;-).... Bohužel Ti, co mají Dawn box od UPC musí přejít k VF. Ale ostatní s Heliosem a CA kartou mají čas. Co se týká VTV app do android boxů, o tom si můžeme ještě pár let nechat zdát, to není pro Vodafone priorita, protože by pak klesl počet pronájmů STB. (Závidím Portugalsku, tam jede app na 1 s * Ale to je jiný level, nás Čechy musí zďímat) Chromecast snad letos na VTV app bude. Každopádně je v release listu vývoj webové stránky. Ale finish termín zatím není určen.

Trumpeta
20. dubna 2021 • 22:08

Musím bohužel souhlasit. Každý týden minimálně tři restarty STB, nahrávky v cloudu jsou nekoukatelné. Pokud vám nevadí, že se to na pár minut zasekne, potom deset vteřin běží, aby se to zase na minutu zaseklo a stále dokola, pak je to přesně pro vás. My ostatní to po deseti minutách radši vypneme. Je mi jako zákazníkovi jedno, jestli je to problém s internetem (také Vodafone) nebo nezvládajícím cloudovým úložištěm. Tohle je tak iritující, že mi opravdu dochází trpělivost. Jak to asi bude vypadat, až budou cloud využívat i ti, co ještě nebyli "zmigrováni"?
V tuto chvíli tedy důrazně doporučuji pohlédnout se někde jinde, kde snad nejsou takoví neschopové.
Abych nebyl pouze negativní, má Vodafone TV i nějaká ta pozitiva. Za poslední týden jsem přečetl dvě knížky. :)

King Tomas I.
31. března 2021 • 0:14

Vodafone se v tom docela plácá.. Netflix na 3 měsíce zdarma, prémiový set top box, hlasové ovládání.. V létě bude možná vodotrysk + vysouvací nanuk.. 🤣 Kdy Vodafonu konečně dojde, že největším kámenem úrazu je právě ten SET TOP BOX??!Set top box byl na konci 90.let zlatý důl. Buď se rýžovalo na vysokých poplatcích nebo na předraženém prodeji zařízení za nekřesťanské peníze. Dnes máme rok 2021 - lidé mají počítače, tablety, chytré televize a ještě chytřejší telefony. Nechci být připoutaný k TV se set top boxem, chci se dívat na mobilu, počítači, nebo na chytré televizi - která mě stála spoustu peněz, tak proč bych měl platit za další krám a mít na stole další zbytečný ovladač?!Jakmile bude Vodafone TV na podobné úrovni jako Sledování TV (aplikace pro všechny platformy + webový prohlížeč), tak až potom zpozorním. Do té doby se mnou nehne ani Netflix s HBO zdarma na celý rok.

Martin Prokop
31. března 2021 • 9:07

Víte vzhledem k tomu co lidi mají doma za šrot v kategorii ... počítače, tablety, chytré televize a ještě chytřejší telefony... tak STB s patřičně upraveným firmware je trochu jistota že jim to i půjde a nebudou svým šrotem otravovat helpdesk.Tedy služba je určená i pro technicky nezdatné lidi kteří nejsou fandové IT. A na jejich zařízení by nešla IPTV spolehlivě pokud v dané kvalitě vůbec. A nějaký box je pro ně určitě levnější a jednoduší než nový tablet či smartTV Pokud podle statistik v ČR platilo Netflix ( samostatně , žádné promo a zdarma na 3měsíců) měně než 5% z televizních diváků. Pláčete na špatném hrobě STB není problém..... ...televizní business je založen pro majoritní zákazníky nikoliv minoritní. Víte ono udržovat několik větví mobilních aplikací a několik smart tv platforem vs jeden STB co vládne všem je jednoduší a levnější. Mimo stěma ovladači máme HDMI CEC..... které zvládá i kodi na malině.

King Tomas I.
31. března 2021 • 11:06

Ve Vašem okolí mají lidé šroty, v mém okolí mají převážně chytré televize, na kterých jim bez problémů funguje aplikace Sledování TV a jsou spokojeni. A pokud mají hloupou TV, tak mají připojené spolehlivější zařízení typu Chromecast, Apple TV, apod.Televizory, které se už minimálně 5 let prodávají, rozhodně nejsou pro žádné IT fandy. Je tam stejně primitivní systém vyhledávání a instalování aplikací jako na mobilech. Stejně tak mí rodiče bez problémů fungují na Chromecastu. Na TV se dá dnes dívat i na počítači v prohlížeči - manželka se u TV kouká na ordinaci a já u PC na fotbal.
Pokud na podobné úrovni přemýšlí i vedení Vodafonu jako Vy, tak se nedivím, že jejich nabídka je spíše k smíchu či pláči.Pokud je něco šrot, tak je to především set-top box. Nespolehlivá čínská krabička za 3 dolary, která pokaždé funguje jinak. V případě O2 TV hotová katastrofa - 3 měsíce jsem zažíval peklo, potom si ty kur*y ještě stáhly 2000 za zařízení + poplatek za předčasné ukončení a měl jsem vyděláno. Vodafone TV jsem měl na 14 dní v rámci dohodnuté zkušební doby a bylo to v bledě-modrém = občas sekání, občas bzučení, občas se nenačetlo EPG, zřídka dokonce neseděl obraz se zvukem. Oproti Sledování TV k tomu všemu horší kvalita HD obrazu - proto jsem se vrátil zpět ke Sledování TV a po těchto velmi bohatých zkušenostech nedám dopustit na aplikaci v rámci TV. Raději přidám 2-3 stovky měsíčně, než abych se rozčiloval u set-top boxu a měl další zbytečný ovladač na stole.Abych to uzavřel... Já nebrečím, jsem maximálně spokojený a vše mi perfektně funguje. Pouze říkám svůj názor + požadavky, které se podle různých názorů, reakcí a diskusí na sociálních sítích a dalších stránkách shodují s většinou.
Pro koho je služba určena? Pro zákazníka typu "senior se starou TV" - který si však raději pořídí internet od O2 díky O2 TV zdarma. Vodafone pak tlačí služby vrchem spodem a vymýšlí benefity, protože se na to v reálu chytne sotva každý padesátý.

Radek Andrisek
3. dubna 2022 • 19:20

Píšete stejný můj dlouhodobý názor který jsem psal na Vodafone fb stránky kde mě za to také zablokovali .. naštěstí dnes už aplikace mají v testování a snad do léta budou ve Smart tv nevím zda bude tradičně první Samsung poté LG a až pak android tv ale podle O2 2v která vydala apku novou pro Samsung tv tak Vodafone už v brzké době vydá apky taky mají totiž službu tv objednanou od společnosti Caltura cloud která měla nějaké problémy s vývojem .. více se dozvíte na fb android tv OS skupině

Martin Prokop
30. března 2021 • 19:02

Nevidím nabídku prémiového VF STB , ale prémiovou nabídku VF STB. ....

KiLLa
30. března 2021 • 18:05

vodafon by zabodoval především kdyby znova neprodal vaše starý číslo někou jinýmu když u nich skončíte! nebrat! vodofon zkrachujte!

Lennevil
30. března 2021 • 20:50

Tak ciselne rady nejsou neomezene a pokud nekdo cislo uz nepouziva,muze si s nim delat, kdo chce, co chce... Asi je dobre si uvedomit,ze tel. cislo si ve skutecnosti v podstate pouze pronajimate. Nikdy jste ho nevlastnil.
To je zase zblebt tohle.

Mistr
30. března 2021 • 22:33

Každý operátor recykluje čísla. Ta čísla řada ho i vyšla na spoustu peněz. Ze zákona musí být zrušené číslo ladem minimálně šest měsíců (pokud se to nezměnilo), znovu nabídnout se dá až potom. Zvláště v dnešní době přenosu čísel se předpokládá, že o zrušené číslo opravdu není zájem. Třeba spousta cizinců z neevropských zemi si číslo pořídí jenom na víkend, pokud by nebyla recyklace, bylo by to v podstatě digitální plýtvání. 😉

Jirka1or
30. března 2021 • 14:00

Zákazníci za pronájem základního set-top boxu platí 70 korun měsíčně,
u prémiového STB s hlasovým ovládáním se platí 120 korun měsíčně, připlácí se tedy 50 Kč za měsíc.
V kombinované nabídce s prémiovým STB zákazník zaplatí podle balíčku 200, 352 nebo 651 korun měsíčně.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Není výhodnější se dívat na pozemní terestriál, zdarma ?

5uch .
30. března 2021 • 14:26

Jasně že to je výhodnější, ty extrémní škudlile!
Ale není to pohodlnější. Oproti IP TV nemáš možnost (na některých TV) pořad pozastavit, podívat se 7 dní zpětně, udělat si (naplánovat) nahrávku a pak ji sledovat na jiném zařízení jinde. Nemáš takový výběr TV stanic jako v IP TV.Lidé snad vědí, že stále existuje vysílání vzduchem zdarma a mohou se sami rozhodnout, co jim vyhovuje a zda jim to za to stojí.

Esquire
31. března 2021 • 19:30

Tak si na pokoji PN Bohnice koukej na spolecnou a necpi to ostatnim, mentale!

Miroslav Hašpl
30. března 2021 • 12:33

Zajímavý počin. ALE K ČEMU?
Já jsem dlouholetý uživatel UPC a i tam novější a novější set-top box přetékal ikonkami a barvičkami a přicházel o normální funkce a ovládání. Nyní mě oslovil Vodafone, že někdy v dubnu přijdou instalovat Vodafone TV a :(.
Nový set-top box umožní ukládat pořady na cloud, ale jen na 90 dní. A nahrávat si na USB úložiště neumí. Já mám některé dokumenty či sportovní pořady uložené klidně několik let. Chci být ve svých volbách samostatný a nové funkcionality jsou většinou pro "běžného spotřebitele", který nad barvičkami jásá a ne pro mě.

Jiří Koutný
30. března 2021 • 22:32

Ano, přesně tak.

Saiy
30. března 2021 • 12:04

Tak snad už hlasové ovládání nebude jen takové jako na LG: vyhledej ... :achjo:

revengeboy
30. března 2021 • 11:53

Ještě, že mám svůj CA modul od UPC.

JakubL
30. března 2021 • 12:13

Já ho dostal tak půl roku zpátky i od Vodafonu ;)

revengeboy
6. dubna 2021 • 14:03

Vodafon prodává do osobního vlastnictví CA moduly? To jsem se nikde nedočetl.

JakubL
30. března 2021 • 10:37

Koukám, že nějaké integrace s bývalým UPC pořád trochu pokulhává.
Já mám taky televizi od Vodafonu, ale úplně jinou - mám prostě jen anténu do televize a v ní kartu, žádný set-top box nepotřebuju (používám DVB-C tuner v TV). Zase nemám videotéku nebo zpětný přehrávání...

revengeboy
30. března 2021 • 11:54

Přesně tak, ono to sloučení stále nějak neproběhlo. Mám TV od UPC, ptal jsem se nedávno na to Netflix na 3 m. zdarma a bylo mi odpovězeno, že se to týká jen Vodafonu, UPC ne :-)

Mistr
30. března 2021 • 22:27

Zákazníků je hodně a na platformy Vodafonu jsou migrováni postupně dle předem daného migračního plánu.
Dočkají se ale všichni. 😉

JakubL
31. března 2021 • 6:39

Já se ale ani dočkat nechci :D Nechci další set-top-box a další ovladač na stole.
Teď mám k TV připojenej XBOX a Shiel, který naštěstí podporuje HDMI CEC (a nejen že ho podporuje, on i funguje! :) ) a tak si celkem vystačím s ovladačem k TV. Kabelovka jede přes DVB-C tuner v TV.

single
31. března 2021 • 10:22

Vodafone box také ovládám ovladačem televize. Můj favorit je ale Shiled, tak čekám na aplikaci pro Android TV.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
JakubL
31. března 2021 • 10:29

nj, ale už bych musel často přepínat vstup na Receiveru mezi Vodafone a Shieldem (teď používám témeř výhradně Shield, XBOX jen zřídka). Aplikace na Android by byla fajn. To se mi líbí třeba u T-mobile, že jejich set-top box beží na androidu, takže není problém třeba KODI instalovat přímo na něj. Ale nevím jestlii umí, aby člověk použíl libovolně Android zařízení a jen si doinstaloval T-mobile apku.
Ale s apkou se připraví o 70kč mesíčně za pronájem zařízení, takže nevidím moc motivaci ;)

Pepek
26. května 2021 • 22:36

Jakou máte televizi? MagicMotion od LG mi nebere z databáze ani Vodafone TV, ani Sagem (tj. výrobce). Nějaká fintička? :hm

Ev Lo
29. března 2021 • 23:20

to jsem ani nevedel ze uz ta arris platforma umi

onyX
29. března 2021 • 22:49

Spíš by měli zapracovat na stabilitě set-top-boxu a povolit zrcadlení na android TV

Frenky M.
30. března 2021 • 14:16

Byl jsem migrován z UPC na Vodafone TV. Stabilita set-top boxu zatím v pohodě, ale nemožnost streamování přes Chromecast a taktéž nemožnost sledování na PC je pro mne podstatný nedostatek (krok zpět). :-| To klidně oželím ovládání hlasem.

Jiří Koutný
30. března 2021 • 22:29

Nemožnost sledování na PC je pro mne zásadní. Řeším možnost jiného dodavatele TV.

Borg
30. března 2021 • 22:46

Lepší Tv

Jakub Král
27. července 2021 • 6:59

Vodafone už má funkční TV i na PC na stránce: tv.vodafone.cz

jirik66
31. března 2021 • 12:39

Streamování přes Chromecast? Chromecast přeci neslouží k streamování ze set-top boxu. To přeci nemůže jít už jen kvůli tomu že set-top box má výstup HDMI kdežto Chromecast má jako vstup Wi-Fi. Jak by jste to chtěl propojit?

Frenky M.
31. března 2021 • 17:01

Nemyslel jsem streamování ze set-top boxu, to je samozřejmě nesmysl. Měl jsem na mysli z mobilní aplikace Vodafone TV, která je v rámci služeb Vodafone TV.

Věra
2. května 2021 • 13:30

Nevím, mluvila jsem s VDF pracovníkem a stěžovala si, že bude převodem končit aplikace Horizont, prý ho ale nahradí APLIKACE VodafonTV, která plně nahrazuje Horizont, si bohužel nerozumí s PC, jasně, že to vadí, ale časem se to podaří, pracuje se na tom 😲, mě bylo řečeno. A dále na stránkách VDF je uvedeno, že všichni kdo budou převedeni z UPC na VDF, tedy noví členové VodafonTV, budou mít Nettflix 3 měsíce zdarma.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Eva
7. května 2021 • 19:56

Jsem 5 měsíců po migraci z UPC na Vodafone a je to dost k zlosti, a to jsem ani z UPC nebyla úplně nadšená. Teď vidím, že může být mnohem hůř. Horizon TV je o 2 stupně výš než Vodafone TV. Nechápu, proč to z UPC nepřevzali. Jako příklad uvedu třeba to, že set-top-box sice nahrává pořady, ale nemůžete si nastavit minuty před a hlavně po. Takže téměř žádná nahrávka nemá konec. Jediné řešení je zadat nahrávání i následujícího pořadu! 🙄 Když nahrávání jednou zadáte, neexistuje seznam budoucích nahrávek, který byste mohli editovat. To můžete jedině tak, že pořad znovu najdete v nabídce a tam nahrávání smažete. Kdo si to má ale pamatovat?! Ostatně zobrazení TV programu taky dělal nějaký ignorant. Zobrazení je zbytečně velké (na celé obrazovce je vidět pouze 5 stanic a rozpětí jen 2 hodin) a každý pořad má svůj obdélníček s názvem pořadu vždy zarovnaným vlevo. Takže u pořadů, které začaly před 1 hodinou, vidíte jen prázdné pole bez názvu. A tak by se dalo pokračovat...

Seznam nahrávek
28. listopadu 2021 • 18:09

Najdete v menu na nahrávky. Zvolte ten kostkovaný čtverec vlevo od ikon. Pak se přesunte na ikonu vlevo nahoře a dejte ok. Zobrazí se menu a jedná z položek jsou naplánované nahrávky.

Určitě si přečtěte

Články odjinud