Ne opravdu na koncertech není běžné, že jsou repráky i vzadu. Byl jsem na desítkách (možná i víc než stovce) koncertů a jediný kde byly repráky i vzadu byl koncert Pink Floyd v Praze na Strahově v roce 1994, ale tam to bylo kvadrofonicky, naprosto výjimečně, čili něco úplně jiného, než co máte vy. Lokalizovat netřeba zdroj zvuku, ale jednotlivé nástroje. To činí prostorovost nahrávky. Pokud je kytara deset metrů přede mnou a dva metry vpravo a slyším ji tam, je to v pořádku. Pokud se na mě valí její zvuk ze všech stran, je to minimálně podivné a naprosto nereálné. V reálném světě je hudebník před vámi a slyšíte ho zepředu. Uprostřed orchestru to zní skutečně jinak, než jak je to pro posluchače zamýšleno. To není o pitvání hudby, ale o celkovém co nejreálnějším podání. Ostatně zkratka (i norma) hi-fi to obsahuje ve svém názvu - vysoká věrnost. Chudák pan Zimmer. Když si doma pustím jeho hudbu, dají se ty jednotlivé nástroje orchestru dobře lokalizovat, protože je to velice kvalitní a dobře nahraná hudba. Ovšem u vás patrně ne...