Dan
6. července 2009 • 14:51

Mě se ten film líbil, je prostě o životě. Když se člověk nad tím zamyslí, tak je to hodně o tom, že bychom si měli vážit toho, co máme a popřípadě toho, co získáme, protože nikdy nevíme, kdy svojí tvrdohlavostí a nenasitností prostě všechno ztratíme. Pointa je i v tom, že člověk mnohdy jede v těch zajetých kolejích celý život, ale když dostane druhou šanci něco změnit, tak právě v tu chvíli se cítí jako trosečník a jede radši v těch zajetech kolejích než, aby něco změnil.........Tohle jsem v tomhle filmu viděl, dal bych mu s klidem 10/10.....

Toams
16. července 2009 • 9:35

Ahoj všem. Tohle je jeden z nejlepších filmů, který jsem v životě viděl. Díky dokumentárně pojaté kameře my občas film připadal jako hraný dokument. Viděl jsem 1080p mkv rip a kvalita mi připadala celkem ok - točeno digitálem. Viděl jsem už horší přepisy i z filmových kamer.

marek
5. července 2009 • 23:50

Bohuzel, film uz neni tak skvely, abych ho chtel nekdy videt podruhe. Jeste mi neni sedesat, a nejsem naprosty zivotni ztroskotanec, abych se s hrdinou tohoto filmu mohl ztotoznit. Mrzi mne, ze kdyz hrdina dostane posledni sanci, nevyuzije ji, nesmiri se s dcerou a nenajde ani partnerku. Misto toho vsechno nepochopitelně naprosto pokazi a kraci do cestou do pekel. Takovemu trapnemu ubozakovi opravdu nemohu fandit. Co mi mel ten film dat????

Stepan Hilbert
4. července 2009 • 1:51

Herecky vykony super, jen ten film nikam nevede. Pointa ze wrestler zustane wrestlerem, ze ani po cca 40 letech nema dost a jakyhokoliv normalniho zivota neni schopnej... to mi prijde trochu malo.
Takze ja davam ** za herce a realizaci, za scenar nic.

Michal _Ostrava
4. července 2009 • 8:17

Promiň ale ty budeš asi mladý hošan že,to je totiž jediné co mě napadá že tě omlouvá když píšeš takové s prominutím krávoviny.
Vynikající film po opravdu dlouhé době a myslím že opravdu bez nadsázky životní role.

hass
4. července 2009 • 13:47

Nemohu souhlasit. Super film!!!

Květákus
14. července 2009 • 1:40

Dobrý den.
Předem bych rád uvedl, že jsem nikdy na nic nenapsal svůj "názor" (kritikou či recenzí si tyto moje věty nedovolím ani nazvat). Ale tento film mě natolik překvapil, že mi to nedalo a dovolím si Vám předložit svůj názor na něj.
Wrestler mě překvapil v dobrém slova smyslu .Asi jako Gran Torino či Crash .Nečekal jsem od něj nic víc ,než jen cirkusáckou podívanou z prostředí wrestlingu , o kterém nic nevím a ani jsem se o něj nikdy nezajímal .Ale musím konstatovat, ač v tomto směru se jistě naše názory budou lišit, že ten film má hloubku. Je asi jedno jak se hlavní hrdina rozhodl naložit se svým životem (scénář), co mně dostalo , je ta věrohodnost a opravdu bravurně zahraná role Wrestlera.To jak jsme nahlédli do duše "jednoho blázna" ,je opravdu hlavně v americkém filmu nečekané. Nemluvím tu o svalech a jistě létech fyzické dřiny, ale herckém výkonu, do kterého podle mně dal M.Rourke vše. Nikdy jsem tohoto herce neměl moc v lásce, ale v tomhle případě říkám Pan Herec.Nejsem nijak velkým zastáncem americké kinematografie, ale je pár filmů, které mě opravdu oslovily v kladném slova smyslu a Wrestler mezi ně jistě patří .
Je to jen můj názor, každému se líbí něco jiného, ale já bych dal 10 z 10-ti za hercký výkon , 9 z 10-ti za režii a 5 z 10-ti za scénář.
Všem divákům přeji příjemně prožitý čas u tohoto filmu a děkuji za schovívavost čtenářů.