Lobotor
7. června 2009 • 8:19

No ja nevim polde tech zapornych reakci jsem ocekaval neco hrozneho ale nakonec sem se skvele pobavil. S klidem v srdci bych mu dal 8/10 a osvicene kritiky at klidne trefi slak. B-]

Pecuchen
25. května 2009 • 13:05

Dát tomu filmu míň než padesát procent je prudérství. Na každém snímku si člověk najde, co zdrbat, když se o to bude snažit. Já byl na Wolverinovi včera v kině a myslím, že 7/10 mohl určitě dostat. Od filmu téhle kategorie přece neočekávám, že mě filosoficky obohatí; jasněže v čemkoliv, s čím se setkávám, rád nacházím něco "vyššího", ale ony ty otázky, které vyvolával první nebo druhý díl, taky nebyly až tak světoborné. Na snímku mi dost vadí bezpohlavnost posledního záporáka a závěrečné okecávání účinku adamantiových kulek (naprosto zbytečné), ale měl bych se snad zlobit, že Loganovi vybuchuje vrtulník těsně za zády? Takovéhle scény přece ke komiksu patří a já jsem naopak rád za ty záběry na "pouze řvoucího Wolverina", Wolverina na motorce, neustálé vytahování čepelí z rukou, vyjíždění Victorových drápů, Kyklopem zdevastovaná škola atd. atd. Do značné míry právě o tomhle to přece je. A mimo jiné dát do recenze výtku, že Wolverine už není zahalen tajemstvím, je docela směšné, když ústřední téma filmu je jeho minulost...

Wampirella
16. května 2009 • 22:11

Tak si tak říkám, kolik lidí s tebou asi tak souhlasí. Mě osobně se Poslední vzdor nelíbil a myslím, že Origins Wolverine je super. Pokud ti příjde, že jsou scény ohrané, tak bys možná neměl čumět jen na akční filmy typu matrix furt dokola.
Tvá recenze je naprosto zcestná. Jestli ti přišlo "kouzelné", že byl Wolverine záhadný, protože nevěděl svou minulost, tak nevím, proč ti tedy tak vadí, že tam není, proč se Victor stal tak nelítostným zvířetem.
Nebo jsi prostě jen chtěl zparodovat výroky nějakých filmových kritiků:-P

ja
4. května 2009 • 12:48

Teda, to na konci ma prekvapilo.4/10 ? to snad nie, ale hadam nabuduce uz recezent nebude musiet pozerat taku hrozu a bude robit nieco co ho bavi viac.
pre mna osobne po vcerajsom kine, 8.5/10, chcel som najskor 9/10, ale ten Picard na konci bola hroza, vypadal ako uchylak :)

xxx
4. května 2009 • 13:25

Já na to tedy koukal a při přihlédnutí k minulým dílům všech zúčastněných bych dal tak 5/10. Tohle bylo o třídu níž (hlavně scenáristicky).

Marty
4. května 2009 • 20:20

taky bych dal kolem 8 z 10, rozhodne to neni jak redaktor pise, bavil jsem se a to v kine jde

yyy
4. května 2009 • 22:04

horší než jednička ale lepší než dvojka - tak 6/10. Souhlasím s: "Horší už je to s naznačením motivovanosti jeho chování a důvodu proč se stal nelítostným Sabretoothem"

Jaromír Puk
5. května 2009 • 10:41 • šéfredaktor AVmania.cz

S hodnocením také nevím. Bez souvislostí a existence předchozích filmů (bez kterých by to ale nevzniklo !!!), by se mi to líbilo podstatně více. Myslím, že se to docela povedlo, ale je spousta drobností, které film sráží na kolena. Hlavně scénář, kdy je například porušena kontinuita s dalšími filmy. Také tam postrádám onu nadstavbu, kterou mají první X-meni.

Jméno
4. května 2009 • 9:19

Viděl jsem zatím všechny díly a tenhle se mi taky líbil, takže trochu nechápu autora "recenze". Rozhodně to stálo za to vidět a dal bych tak 80/100.

ff
4. května 2009 • 11:25

recenzenti jsou lide, kteri od rana do noci cuci na filmy. Vildeli uz vse, takze je uz pak dalsi filmy nemaji cim prekvapit - nudi je - at jsou jakekoliv.

Odar
4. května 2009 • 21:55

Na tych recenzentoch cosi bude - tiez mam uz cosi napozerane (rozumejte zbierku vyse 350 DVD, DivX ani nepocitam) a sam na sebe sledujem, ze vo mne hociaky film nevyvola divacku spokojnost. Napr. (toto bude OT) Slumdog Millionare - netusim, co na tom ludia vidia. Podla mna to bola kravina, uplne dementne predpokladatelny dej atd . . . ale pre cloveka, ktory ide raz za rok do kina a inak cumi len na primitivne serialy v TV to moze byt dobry film.

Dr. Jebalto
7. května 2009 • 21:10

a predpokladám že tých 350 DVD filmov máš zakúpených orginál ke%d sa tak hravo chvastáš. . . . . .

Peter
4. května 2009 • 8:44

Zase dalsi kulturny odpad...

ff
4. května 2009 • 11:24

nehodnot co jsi nevidel, nebo cemu nerozumis.

Peter
4. května 2009 • 12:16

Jaaaaj, tomu treba rozumiet. Tak potom sorry ;-)

Roman Langer (RomanL)
5. května 2009 • 10:45

Všemu je potřeba rozumět, jinak člověk plácá blbosti... :-P

Dr. Jebalto
7. května 2009 • 21:08

nechaj tak, ani si také komentáre nevšímaj. Však on snáď dostane rozum, keď prvý krát bude držať v ruke občiansky preukaz . . . . . .

Carlos
4. května 2009 • 8:17

Perfektni film, skvelej wolverine. Davam 90 ze 100

Fikec
4. května 2009 • 8:11

Hodnocení filmu je na českých serverch od 1.5. už více než dost, a jsou víceméně záporná či rozpačitá než kladná. Což mně jako fandovi "komiksáků" trochu vadí, na druhou stranu se jim nedivím.:-P Mnohým ufňukancům, stále brečícím po Singerovi a shazujícím vše ostatní, očividně unikl titul filmu, kde se pči čtení nedostali dál než k počátečnímu X-men. Jinak by si všimli, že v názvu je Origins: Wolverin. A o tom přesně tenhle film je. O tom, jak se z Jimmyho Logana stal Wolverin, kde vzal adamantiové ostří a proč.:-P Málo místa pro ostatní mutanty. Wolverine je samotář, problémy řeší brutálně, spojence bere v případě, že se potřebuje dostat ke svému cíli, nebo aby oni jemu/on jim zachránil život. To je ve filmu zachyceno na jedničku. Malé epizodní role pro mutanty s vlastním komiksem. Představují pomoc/překážku na Wolverinově cestě.:-/ Každopádně, kdyby byl film tak o hodinu delší a promyšlenější, mohl by poskytnou prostor pro zamyšlení. Takhle je vše podáno jen velmi zkratkovitě ve formátu dost divně napsaný rozhovor-akční scéna-dost divně napsaný rozhovor. Zejména pak Blob je absolutně zbytečná postava.3-[ Scény, kdy je Wolveriny zabírán pouze řvoucí s roztaženými pažemi, nebo ledabyle odchází od vybuchujícího vrtulníku, mně vyloženě lezly na nervy už od začátku, a to jich bylo v celém filmu víc než dost. Celkově mně přišlo, že Jackman byl do filmu obsazen pouze jako pózař. Přitom v prvních dvou dílech X-menů dokázal, že zahrát umí naprosto cokoli.:-) Moje hodnocení: 4/5
Film představuje přesně to, co slibuje název, tj. zrození Wolverina. V tomle směru není co vytknout. Mohl by taky působit jako prolog k filmu X-men. Snénář i režie mu ale právě v této fázi dávají pěkně naprdel. Je vidět, že pánové si vzali o mnoho větší sousto, než dokážou sníst, a nemohli se přesně rozhodnout, kterou z těchto variant si vybrat.

Alterovo Ego
4. května 2009 • 7:25

"...výbušný karetní mistr Gambit (Taylor Kitsch) umí pomocí hypnózy vnutit druhému svou vůli..."Pane redaktore, jste si touhle větou jistý? Obávám se, že se vám zamotaly dvě postavy dohromady.Film je to dobrý a docela mě překvapilo, že i přes informace o dotáčkách není mezi nešťastně uniklou pracovní verzí a výsledným filmem žádný dějový rozdíl. A nebo jsem si ho tak nějak nevšiml.